
به نقل از arash.f :به طور کلی !! نظر من اینه که : اگه الان مدرسه پیش رو شروع کرده . اونا رو که قطعا با مدرسه پیش برید و تو اون زمینه کوتاهی نکنید و در کنارش هم به نظرم با توجه به این که باز سوم نهایی خوندید و بیشتر یادتونه . به صورت مبحث وار ( نه لزوما درس به درس . ) اختصاصیای سوم رو شروع کنید تست زدن .
الان کلا داغون شدم ن اختصاصیام بالا اومدن ن عمومیا عملا تابستونو از دست دادم(بیشترشو)
به نقل از aventador :سلام من تابستونو تا امروز روزی 2.3 ساعت خوندم و فقط اختصاصیا ک بخاطر همین اشتباهم بین تراز عمومی و اختصاصیم 2000 تا اختلاف افتاد(7000و5000) بنظرتون از الان میشه نصف برنامه تابستون و خوندن عمومیا رو داشته باشم? یا اگ بذارمش بعدا جبران میشه? با روزی 7" ساعت مییشه?الان کلا داغون شدم ن اختصاصیام بالا اومدن ن عمومیا عملا تابستونو از دست دادم(بیشترشو)

با اکثر توصیه های قاصدک موافقم گفتم چندتا پیشنهاد هم من اضافه کنم:به نقل از aventador :سلام من تابستونو تا امروز روزی 2.3 ساعت خوندم و فقط اختصاصیا ک بخاطر همین اشتباهم بین تراز عمومی و اختصاصیم 2000 تا اختلاف افتاد(7000و5000) بنظرتون از الان میشه نصف برنامه تابستون و خوندن عمومیا رو داشته باشم? یا اگ بذارمش بعدا جبران میشه? با روزی 7" ساعت مییشه?الان کلا داغون شدم ن اختصاصیام بالا اومدن ن عمومیا عملا تابستونو از دست دادم(بیشترشو)
وضعیتت مثل الان منه پیشنهاد میکنم هر شب ی برنامه ثابت واسه این درسا بریز مثلا واسه هرکدوم یک ربع علاوه بر برنامه ای ک واسه خوندنشون داری. بعد تو اون یه ربع مثلا تشبیه رو بخون روز های دوم و سوم تستشو بزن. زبان فارسی رو بذار واسه 4 شنبه و 5 شنبه و جمعه ک مدرسه نمیری روزی یک ساعت بسه. همین دیگه تمامبه نقل از ı ๓คгzเє ı :يكي اول تابستون بگه عربي و زبان فارسي و قرابت و ارايه رو تمام ميكنم و تا الان حتا ٢٠٪هم اين ها رو پيش نبرده باشه بايد جه كنه؟؟


شه!
