• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع NAUTICA
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

اينا انتقام چيو دارن از ما ميگيرن با اين امتحانا..؟! :|
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

سخت بود و یکم مفهومی واقعا به نسبت سالی پیش سخت تر بود X-(
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بچه ها آروم باشید ضریبش واسه پزشکی و دندون صفره! واسه دارو یکه.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از !hanie! :
اينا انتقام چيو دارن از ما ميگيرن با اين امتحانا..؟! :|
انتقام اينو كه طول سال زمين نخونديم :((
تنها چيزي كه ارومم ميكنه اينه كه علي عجم تو كنكور 0 زده بود.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

وایییی بی دقتی کردممممم :( 19.5 میشم :|

8-|
سوالاش سخت بود!!
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

من 19 ولی بچه ها ی ما بیشتریا خراب کرده بودن سخت بود من خودم بعضیاشو لحظه اخری یادم اومد
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

سوالا سخت نبودن بنظرم...شاید به خاطر اینکه زمین رو جدی نگرفتیم و نمیگیریم ،سخت بنظر اومد...
برای اونا که دندون و پزشکی میخوان که کلا بیخیال...
برای اونایی هم که دارو میخوان ضربیش یکه...زیاد توفیقی نمیکنه بیس شن یا نوزده...
اساسا درس چرت و بی اساس و مزخرفیه 8-|زیاد سخت نگیرین... :)من خودم نوزده میشم...
زبان فارسی و شیمی مهمترن...
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

اون سواله کدوم کانی زودتر ذوب میشه چی میشه ؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از pooryadarijani :
اون سواله کدوم کانی زودتر ذوب میشه چی میشه ؟
0]
کوارتز
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بچه ها یه سوال!!معدل کل نهایی تو کنکور تاثیر داره یا نمره ی هر درس؟!!!!!!!
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از sanaz123 :
بچه ها یه سوال!!معدل کل نهایی تو کنکور تاثیر داره یا نمره ی هر درس؟!!!!!!!
صبح بخیر :|
هر درس

چرا ساکتید ؟ امتحانای قبلی بیشتر بحث بود کک
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بچهها خواهشا بگید اون سواله که رنگ قرمز و زرد خاک ها بود،باید کانی رسی رو هم مینوشتم یا فقط اکسید و هیدروکسید اهن بود؟؟؟؟ :-L
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بچه ها درصد و نمره ی زمین توی رتبه کل کنکور تاثیری نداره؟ :D
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به معنای واقعی کلمه ;)) قهوه ای دادم #:-S :(

16 اینا میگیرم :(( :((
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

یکی واسه من توضیح بده تا چه نمره ای توی نهایی خوبه و چقدر تاثیر داره .
مثلا فرق تراز 20 با 19 حدودی چقدره
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بچه ها من با توجه به نهایی گذشته دولومیت تبلور دوباره نوشتم غلطه؟ خب میدونم جانشینی میشه ولی چون نهایی نوشته بود تبلور دوباره اینو نوشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از drpardis :
بچه ها من با توجه به نهایی گذشته دولومیت تبلور دوباره نوشتم غلطه؟ خب میدونم جانشینی میشه ولی چون نهایی نوشته بود تبلور دوباره اینو نوشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چ سالی:-؟
از رو چی خوندی؟کلیدش شاید غلط بوده.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از aalirezaa1376 :
به معنای واقعی کلمه ;)) قهوه ای دادم #:-S :(

16 اینا میگیرم :(( :((
16 که خیلی خوبه :) تازه اگه بخوای پزشکی یا دندون بری نمره ی زمین شناسی به هیچ دردی نمیخوره :))
پس نگرانی نداره
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از ناهیــــد :
چ سالی:-؟
از رو چی خوندی؟کلیدش شاید غلط بوده.

نه راست میگه تو چند سال امتحان نهایی اومده بود جوابش میشد تبلور دوباره
من خودمم سر جلسه خیلی شک کردم
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Back
بالا