• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

دورِهمی هزار و یک شب

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع esfrwms
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
الان جاشه بگم که روا بود که چنین بی حساب دل ببری؟

لحنت و تن صدات میخورد به شاهنامه خوندن یه چند تا غلط خوانی داشتی که بیخیالش :دی
در کل خوب بود ...
 
یحتمل همون موقه سکته کرده
منتهی نفهمیدن، گفتن بخاطر هسته خرما بوده :D
 
باز نمیشه برا من چرا : (
میشه یکی لطف کنه و تلگرام برام بفرسته؟
 
منم یه شب میخوام :>
مطهری باشه من نباشم
 
بچه‌ها هزار و یک شب
قرار بود چهل شب باشه، شده ۵۰ تا
و من از این بابت بسی خرسندم
اما
دیگه شب نمیگیریم
بیایید تو تاپیک کتاب صوتی در مورد کتاب بعدی نظر بدید
 
اگه بچه ها پایه باشن هفتاد شبش کنیم؟
 
این صدای جناب مطهری بود ؟! :|
قیافش که شکل تصوراتم نبود :)) محض رضای خدا صدات شبیه میشد ! :))
مثلا من انتظار داشتم صدای یه مرد سبیل کلفتو بشنوم ! :)) از این لوتیا که لنگم میندازن گردنشون ، کتفارم باز میکنن میرن ! =))

اگه بچه ها پایه باشن هفتاد شبش کنیم؟
هفتاد تا کمه ، هزار و یه شبش کنیم :))
 
آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد:
@sHaGaYeGh
بَه‌بَه ;;) چه خوش‌صدا ^^
من ۵ می‌دم
از ۵ :-"

پ.ن: اینجوری پیش برید شبِ سیزدهم خبری نیست‌ـا، گفته باشم :‌))
 
شکسته نفسی می‌کنی لعنتی؟ :‌)) معرکه بود! ^__^
خیلی بی‌تپق و روون خوندی! :‌دی
قربونت . دوستان همشون خیلی عالی بودن تا اینجا.
واسه منم مرسی تحمل کردید
 
@sHaGaYeGh دم شما گرم. خیلی خوب بود :دی (بیا بگو شُبان نه، شَبان @پهلوی )


این اپ کمک میکنه وویس هارو MP3 ضبط کنین و بعدا برای جمع بندی و یکپارچه کردنشون کارو راحت تر میکنه :"
کار ما هم برای شنیدن راحت تره :دی @mohad_z به بچه ها اطلاع رسانی کن بی زحمت :دی
 
@sHaGaYeGh عالی خوندی.صداتم خیلی خوبه. ^_^
 
Back
بالا