- ارسالها
- 4,279
- امتیاز
- 47,103
- نام مرکز سمپاد
- علامه حلی ۱
- شهر
- تهران
- سال فارغ التحصیلی
- 1403
- دانشگاه
- امیرکبیر
- رشته دانشگاه
- مهندسی دریا
شریف و امیرکبیر کامپیوتر میخواستبگو انتخاب رشته کنه بعد پشت بمونه. مرخصی بگیره دو ترم.
شریف و امیرکبیر کامپیوتر میخواستبگو انتخاب رشته کنه بعد پشت بمونه. مرخصی بگیره دو ترم.
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
double farsi,arabi,dini,zaban,salamat,hoviat,hesaban,hendese,gosaste,fizi,shimi;
double sum=0;
cout<<"farsi"<<endl;
cin>>farsi;
sum+=(farsi*18.64);
cout<<"arabi"<<endl;
cin>>arabi;
sum+=(arabi*7.80);
cout<<"dini"<<endl;
cin>>dini;
sum+=(dini*14.23);
cout<<"zaban"<<endl;
cin>>zaban;
sum+=(zaban*10.17);
cout<<"salamat"<<endl;
cin>>salamat;
sum+=(salamat*2.96);
cout<<"hoviat"<<endl;
cin>>hoviat;
sum+=(hoviat*2.20);
cout<<"hesaban"<<endl;
cin>>hesaban;
sum+=(hesaban*9.86);
cout<<"hendese"<<endl;
cin>>hendese;
sum+=(hendese*5.82);
cout<<"gosaste"<<endl;
cin>>gosaste;
sum+=(gosaste*4.93);
cout<<"fizi"<<endl;
cin>>fizi;
sum+=(fizi*13.98);
cout<<"shimi"<<endl;
cin>>shimi;
sum+=(shimi*9.41);
cout<<(sum/100);
return 0;
}
امروز معاون مون رفت توی همون قسمت مصحح چهارم. اصلا اون توضیحات رو نشون نمیداد برای مصححاقا سایت درسته الان تا خراب نشده برید اعتراض بزنید
تو توضیحات هم یه چیز پاچه خوار طوری بنویسید شاید طرف دید دلش به رحم اومد
نمره برگه چی؟امروز معاون مون رفت توی همون قسمت مصحح چهارم. اصلا اون توضیحات رو نشون نمیداد برای مصحح
ایولا دمت گرم!اقا من این کد رو برای محاسبه معدل خودمون زدم
مسخرم نکنید چقدر مبتدی زدم خیلی از سینتکس ها یادم رفته خب
اره خلاصه داخل سایت زیر
https://www.onlinegdb.com/
میتونید این کد رو کپی پیست کنید ران کنید رو سی پلاس پلاس 14 و معدل با تراز کنکور بگیرید
بچه های تجربی هم ضریباشون حفظن دیگه جا گسسته و هندسه یکیشو زیست بکنن اون یکی داده رو هم دیلیت کنن و ضریب تخصصی هاشون رو درست بکنن


دوستان تا کی وقت اعتراض هست؟
من سلامتو زدمبچه ها کمک لطفا کمکککک
هویت ۱۶ و ۲۵ عه و من میدونم بد دادم اما شک دارم آیا انقد بد؟ اعتراض بزنم؟ نمره رو حساب نکردم اون روز😭😭😭😭😭😭

تو امار پارسال 49 درصد سود کردنیه چیزی که خیلی منطقیه اینه که احتمال اینکه یه نفر بیاد بیشتر از سه نفر نمره بده خیلی کمه :/
منم برا همین زیست کوفتو اعتراض نزدم
