- ارسالها
- 554
- امتیاز
- 5,384
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان
- شهر
- تربت جام
- سال فارغ التحصیلی
- 1405
بچه ها من آذر فرهنگیانو شرکت کردم بعد الان زدم سراسری و فرهنگیان ولی تو پیامک آخر کار برام میاره علاقهمندی ها دانشگاه فرهنگیان و رجایی (در گروه آزمایشی اصلی) این منطقیه الان؟








