mahi88
کاربر فوقفعال

- ارسالها
- 129
- امتیاز
- 1,177
- نام مرکز سمپاد
- هان؟
- شهر
- دزفول
- سال فارغ التحصیلی
- 1406
بچه ها ببخشید اینجا میگم
میگم بنظرتون یازدهمیا امکان شرکت در کنکور رو دارن؟ یعنی بنظرتون میتونن امسال کنکور شرکت کنن؟
حرفش بود ولی منطقی نیست برام چون سوابق ۱۲ ام رو ندارن
میترسم اگه هم سوابق رو الکی بزنم فردا اینا بیان بگن مثلا ۲ سال محروم میشم🤦🏻♀️
میگم بنظرتون یازدهمیا امکان شرکت در کنکور رو دارن؟ یعنی بنظرتون میتونن امسال کنکور شرکت کنن؟
حرفش بود ولی منطقی نیست برام چون سوابق ۱۲ ام رو ندارن
میترسم اگه هم سوابق رو الکی بزنم فردا اینا بیان بگن مثلا ۲ سال محروم میشم🤦🏻♀️
آخرین ویرایش:





