• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

تازه‌های ژنتیک

nobody_hgh

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
77
امتیاز
18
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
بجنورد
دانشگاه
علوم پزشکی مشهد
رشته دانشگاه
پزشكي
پاسخ : استرس عامل ناباروری!

به نقل از !TAKHYON :
در ضمن فکر کنم آمارو دارن ولی پخش نمیکنن( ما تعداد ایدزی ها رو از شبکه بهداشت خواستیم(حالا پارتی هم داشتیم مثلا) به علت زیاد بودن آمار و شاید ایجاد رعب در میان مردم ندادند!)
ممنون
تازه همین آماری که شما میگید کسانی هستند که به هر دلیل آزمایش دادند و بیماریشون معلوم شده ولی تعداد زیادی هستند که در کمون ایدز قرار دارن ولی نمیدونن .
 

X R@y

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
968
امتیاز
1,406
نام مرکز سمپاد
مجتمع علامه طباطبایی
شهر
بناب
سال فارغ التحصیلی
91
مدال المپیاد
المپیادهای ریاضی و کامپیوتر سال اول + زیست سال سوم (همه مرحله اول)
دانشگاه
علوم پزشکی تبریز
رشته دانشگاه
پزشکی
درمان نابینایی با ژن درمانی

دانشمندان با استفاده از نوعي ژن درماني که در آن از ويروس هاي اصلاح شده استفاده نمي شود، گام مهمي بسوي درمان افراد نابينا برداشته اند.


به گزارش تايم او اينديا، پژوهشگران مي گويند از حامل هاي غير ويروسي نانويي مصنوعي براي بهبود و حفظ بينايي در موش هاي مبتلا به بيماري "رنگدانه اي شدن شبکيه چشم" ( رتينيت پيگمانتوزا) استفاده کردند. اين بيماري غير قابل درمان است.
محققان دانشگاه اوکلاهما اميدوارند نتايج بررسي هاي آنها به ارائه درماني براي نابينايي تدريجي ناشي از رنگدانه اي شدن شبکيه چشم و ساير بيماري هاي ارثي و اکتسابي شبکيه منجر شود.
نانوذرات دي ان آ فشرده شده يک راهبرد درماني قابل توجه براي اين بيماري ها محسوب مي شود و پژوهشگران در پي يافتن درمانهاي جديدي با استفاده از اين شيوه هستند.
نتايج اين تحقيقات در نشريه faseb منتشر شده است.

منبع:Iran Optometry
 

X R@y

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
968
امتیاز
1,406
نام مرکز سمپاد
مجتمع علامه طباطبایی
شهر
بناب
سال فارغ التحصیلی
91
مدال المپیاد
المپیادهای ریاضی و کامپیوتر سال اول + زیست سال سوم (همه مرحله اول)
دانشگاه
علوم پزشکی تبریز
رشته دانشگاه
پزشکی
دوپینگ به روش «ژن درمانی»

b5d445a5d9bc51792509bf9806ca0754.jpg


دانشمندان هشدار دادند، ورزشکاران در صورت استفاده از تکنیک ژن درمانی به منظور بهبود فعالیتهای فیزیکی بدن خود می توانند جان خود را در معرض خطری کاملاً جدی قرار دهند.

رؤیای افتخارآفرینی در المپیک می تواند ورزشکاران را وادار کند زندگی خود را طی فرایندی آزمایشگاهی به خطر بیندازند و طی سالهای اخیر این ژن درمانی است که توجه بسیاری از ورزشکارانی را که در جستجوی یافتن شیوه ای بهتر از استفاده از استروئیدها هستند، به خود جلب کرده است.

اما دانشمندان هشدار می دهند ژن درمانی می تواند خطر بسیار بزرگی را برای ورزشکاران در بر داشته باشد و ورزشکاران در صورتی که بخواهند حتی یک بار تأثیرات آن را آزمایش کنند، جان خود را در معرض خطری جدی قرار می دهند.

ژن درمانی در برخی از شیوه های درمان با تأثیرگذاری بر روی ژنهای معیوب و یا تغییر درجه حرارت روشن و خاموش شدن ژنها تأثیرات مثبتی از خود نشان داده است، اما محققان پس از مرگ «جس جلسینگر» ۱۸ ساله طی دوره تحقیقاتی در سال ۱۹۹۹ درباره این شیوه درمانی بسیار محتاط شده اند.

همان طور که انتظار می رود، استفاده از این تکنیک توسط آژانس جهانی منع دوپینگ ممنوع اعلام شده است، اما متخصصان در نشریه ساینس اعلام کرده اند، این شیوه از دوپینگ هنوز می تواند برخی از ورزشکاران را که برای فرار از تستهای سخت و دقیق رویداد ورزشی بزرگی مانند المپیک زمستانی ونکوور مشتاق هستند، وسوسه کند.

یک مربی آلمانی و آزمایشگاهی در چین در حال حاضر آمادگی خود را برای تلاش به منظور کسب اجازه استفاده از ژن درمانی که بتواند تولید «اریتروپوئیتین» را در بدن ورزشکاران افزایش دهد، اعلام کرده اند.

این ماده در گلبولهای قرمز حامل اکسیژن به قند تبدیل می شود که می تواند به ورزشکاران در رشته های استقامتی کمک کند. با این حال آزمایشهای فوری دوپینگ می تواند استفاده از این شیوه را آشکار نماید.

آزمایشهای ژن درمانی بر روی میمونها تاکنون منجر به درمان کوررنگی و افزایش رشد ماهیچه ها شده است، اما در عین حال آزمایش دیگری به منظور بهبود تولید گلبولهای قرمز خون در برخی از میمونها به کم خونی مرگباری تبدیل شده است که نشان از غیر قابل پیش بینی بودن تأثیرات این شیوه ها دارد. دانشمندان در گزارش خود اعلام کردند، هر ورزشکاری که قصد داشته باشد همه چیز خود را برای کسب افتخار در رقابتهایی مانند المپیک زمستانی ریسک کند، با استفاده از چنین تکنیکی قطعاً جان خود را نیز در معرض خطری کاملا جدی قرار خواهد داد.

منبع:www.aftab.ir
روزنامه قدس (www.qudsdaily.com)
 

nobody_hgh

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
77
امتیاز
18
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
بجنورد
دانشگاه
علوم پزشکی مشهد
رشته دانشگاه
پزشكي
پاسخ : دوپینگ به روش «ژن درمانی»

wow
خیلی استفاده کردم
با این وضعیت که ژنتیک داره پیشرفت میکنه فک کنم تا ده سال آینده یکی از مهمترین و اساسی ترین علم ها بشه P:>
<D= <D=
 

ma(-)Dye

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
752
امتیاز
134
نام مرکز سمپاد
فرزانگان(1)
شهر
کرج
رشته دانشگاه
آدم از فرداش خبر نداره که!
معرفي حيوانات شگفت انگيز تراريخته

به گزارش خبرگزاري مهر، آبان 1386 ماه خبر سازي در زمينه توسعه و ايجاد حيوانات تراريخته آزمايشگاهي بود به طوري كه در اين ماه خبرگزاري مهر سه خبر از اين دنياي شگفت انگيز را منتشر كرد.



گربه غول پيكر
نخستين خبر مربوط به ايجاد گربه غول پيكري بود كه يك متر و 20 سانتي متر طول و 15 كيلوگرم وزن داشت. اين گربه را مختصصان ژنتيك شركت لايف استايل پتس در كاليفرنيا با استفاده از مهندسي ژنتيك توليد كردند. اين گربه كه مي تواند تا سن 25 سالگي زنده بماند پوستي شبيه به پوست پلنگ دارد و از نظر ويژگيهاي رفتاري بيش از آنكه به گربه شباهت داشته باشد، شبيه به يوزپلنگ آمريكايي است.




اين گربه غول پيكر تراريخته حاصل تركيب ژنتيكي گربه آفريقايي، يوزپلنگ آسيايي و گربه خانگي اروپايي است.


310008_orig.jpg


موش دونده

همچنين در اين ماه، پژوهشگران لابراتوارهاي دانشگاه كيس وسترن ريزرو در اوهايو موفق شدند با استفاده از مهندسي ژنتيك يك موش آزمايشگاهي تراريخته را ايجاد كنند كه استعداد ويژه اي در دويدن داشت. اين موش مي توانست با سرعت شش كيلومتر بر ساعت برابر با 20 متر بر دقيقه بدود و از نظر متابوليكي شبيه با لانس آرمسترانگ برنده هفت بار جايزه تور دو فرانس بود.


بازم هست ولی باشه واسه بعد (;
 

sohaaaa

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
671
امتیاز
914
نام مرکز سمپاد
فرزانگان کرج
پاسخ : شير+ببر=لايگر

دانشمندان با پیوند دادن شیر نر با ببر ماده حیوان جدیدی تولید کرده اند و آن را لایگر نامگذاری کرده اند که از همه نظر نسبت به شیر و ببر برتری دارد! چنین موجودی تا به حال در طبیعت وجود نداشته است، چراکه شیر و ببر نه تنها ذاتا با هم میانه ی خوبی ندارند بلکه دشمنی هم دارند.
این هیولا (لایگر) که حدود 900 تا 1000 پوند وزن دارد (454 کیلوگرم) قد بلندتر، قدرت بدنی بیشتر، توان پرش بالاتر و.... را نسبت به پدر و مادر خود دارد! جالب اینکه با وجود تنفر شیر از شنا کردن در آب، لایگر به شنا کردن علاقه دارد. در حال حاضر چندین نمونه از این حیوان تولید شده که در سیرکها و برخی باغ وحشها به نمایش گذاشته شده اند.
فقط جنس ماده ی این حیوان قادر به تولید مثل با ببر یا شیر نر می باشد که خود موجب بوجود آمدن دو گونه ی جدید دیگر شده است! همچنین حیوان دیگری به نام تایگن هم تولید شده که محصول ببر نر و شیر ماده است، البته به ببر شباهت بیشتری دارد و به بزرگی و عظمت لایگر هم نیست...

1319757098.jpg


1297797832.jpg


1331315452.jpg


1318685329.jpg
 

elahe

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,511
امتیاز
338
نام مرکز سمپاد
فرزانگان ١
شهر
بندرعباس
پاسخ : شير+ببر=لايگر

ماشاا... هیکلی داره وا3 خودشا! :D (ترسیدم زیاد )
خیلی جالب بود اینکه مادش فقط قادر به تولید مثل با شیر نره و جالبیشم بچشون که یه چی دیگست!
ممنون بابت مطلب عالیت!
 

nobody_hgh

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
77
امتیاز
18
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
بجنورد
دانشگاه
علوم پزشکی مشهد
رشته دانشگاه
پزشكي
پاسخ : Discovery News

محققان در یک بیمارستان عمومی مونترال در کانادا، ۲۰ ژن مرتبط با بیماری پوکی استخوان و تحلیل استخوانی را شناسایی کرده‌اند که پیش از این ارتباط، ۱۳ تای آنها با بیماری پوکی استخوان هرگز کشف نشده بود.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، بیماری پوکی استخوان یک عارضه وراثتی است و این یافته حاصل بزرگترین تحقیق بین‌المللی است که به شناسایی ژنهای مرتبط با این بیماری فوق‌العاده مخرب منتهی شده است.
مجله علمی نیچر در این رابطه افزود: دکتر جی برنت ریچارد به همراه یک گروه ۳۰ نفره متشکل از متخصصان و محققان سراسر جهان موفق به شناسایی این ژن‌ها شده‌اند.
متخصصان می‌گویند؛ پوکی استخوان در مراحل اولیه یک بیماری خاموش است که هیچ نشانه مشخصی ندارد. این بیماری خطر شکستگی‌های استخوانی به ویژه در ناحیه استخوان لگن، ستون مهره‌ها و مچ را افزایش می‌دهد و تاثیر بسیار ویرانگری بر روی زندگی مبتلایان می‌گذارد.
افراد بسیار کمی قبل از وقوع مشکلات جدی متوجه پوکی استخوان می‌شوند و بیشتر مبتلایان اغلب تا زمانی که مشکلی برایشان پیش نیامده و دچار شکستگی استخـوانی نشده‌اند از وجود بیماری بی‌اطلاع هستند. محافظت از استخوانها و تغییر عادات نامطلوب در زندگی می‌تواند در جلوگیری از پوکی استخوان نقش مهمی داشته باشد.
در این پژوهش گسترده، محققان اطلاعات جمع‌آوری شده از نزدیک به ۲۰ هزار شرکت کننده در پنج مطالعه ژنتیکی بین‌المللی اخیر را مورد بازبینی قرار دادند.
 

nobody_hgh

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
77
امتیاز
18
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
بجنورد
دانشگاه
علوم پزشکی مشهد
رشته دانشگاه
پزشكي
ممکن است بتوان روش و علت مرگ انسانها را پیش بینی نمود

محققان می گویند بررسی اطلاعات به دست آمده از توالی ژنوم یکی از دانشمندان دانشگاه استنفورد نشان می دهد که می توان با کمک این اطلاعات احتمال ابتلا به بیماریهایی که در انسانها منجر به مرگ خواهند شد را پیش بینی کرد.
“استفان کویک” یکی از اساتید دانشگاه استنفورد که توالی ژنوم خود را به دست آورده و آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده دریافته است که در معرض خطر جدی مرگ در اثر سکته قلبی و سرطان پروستات قرار دارد.
نتایج این مطالعه نشان داد چالشهایی که پزشکان، سیستمهای درمانی و بیماران با آنها دست و پنجه نرم می کنند را می توان با بررسی نقشه ژنتیکی افراد کم رنگتر کرده و بیماری هایی که افراد مختلف در معرض ابتلا به آن قرار دارند را با بررسی دی ان ای افراد شناسایی کرد.
گروهی از دانشمندان در دانشگاه استنفورد به منظور جمع آوری خطرات ژنتیکی و خطرات شناخته شده ای که کویک را تهدید می کنند، الگوریتمی رایانه ای ابداع کردند.
برای مثال کویک به عنوان مردی سفید پوست و ۴۰ ساله ۱۶ درصد در معرض ابتلا به بیماری سرطان پروستات قرار دارد اما با محاسبه رایانه ای اطلاعات نهفته در DNA او، دانشمندان میزان این خطر را به ۲۳ درصد تغییر دادند.
در عین حال ۹ درصد خطر ابتلا به آلزایمر در کویک پس از محاسبات ژنتیکی به ۱.۴ درصد تبدیل شد. هزینه تکمیل توالی ژنوم کویک برابر ۵۰ هزار دلار بوده و به واسطه دستگاه توالی سنج هلیکوپ به دست آمده است.
اما این هزینه به طور کلی رو به کاهش گذاشته است زیرا دستگاههای جدیدی ارائه شده اند که می توانند کل نقشه DNA بیمار را با هزینه کمتر از پنج هزار دلار به دست آورند. در عین حال مدت زمان مورد نیاز برای ترجمه نقشه ژنتیکی نیز به لطف برنامه های رایانه ای به تدریج کاهش پیدا خواهد کرد.
به گفته دانشمندان دستیابی به اطلاعات ژنتیکی در آینده ای نزدیک بسیار سریع و کم هزینه شده و می تواند در تشخیص بیماری هایی که امکان ابتلا به آنها در آینده وجود دارند بسیار موثر واقع شوند.
“هنک گریلی” مدیر مرکز علوم بیولوژی دانشگاه استنفورد با توجه به نتایج این مطالعه معتقد است بیماران، پزشکان و متخصصان ژنتیک در آستانه برخورد با تسونامی از اطلاعات ژنتیکی قرار دارند و از این رو باید به سرعت به چگونگی استفاده از این اطلاعات بیاندیشند.
(;
<D=
:D
 

ma(-)Dye

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
752
امتیاز
134
نام مرکز سمپاد
فرزانگان(1)
شهر
کرج
رشته دانشگاه
آدم از فرداش خبر نداره که!
پاسخ : ممکن است بتوان روش و علت مرگ انسانها را پیش بینی ن

چه جالب!!!
ممنون خیلی عالی بود+
سوال:چه جور دست کاری این احتمالات ابتلا رو کم کرده؟
و یه سوال دیگه:منبع؟ :D
 

Backstreetboy

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,107
امتیاز
494
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
رشته دانشگاه
مهندسی مکانیک
پاسخ : ممکن است بتوان روش و علت مرگ انسانها ر&#1575

یه سلول در طول زمان رشدش زهرآبه تولید میکنه!
من یه نظریه در مورد علت مرگ خوندم:
یه سلول تا زمانی میتونه به حیات خودش ادامه بده که از انباشت زهرآبه ها نمرده باشه!
این نظریه به نظریه ی هیفلیک معروفه! :D
_____________________________________
این اولین پست من توی انجمنای زیست بود!!!! :D
 

ma(-)Dye

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
752
امتیاز
134
نام مرکز سمپاد
فرزانگان(1)
شهر
کرج
رشته دانشگاه
آدم از فرداش خبر نداره که!
پاسخ : ممکن است بتوان روش و علت مرگ انسانها را پیش بینی ن

به نقل از Backstreetboy :
یه سلول در طول زمان رشدش زهرآبه تولید میکنه!
من یه نظریه در مورد علت مرگ خوندم:
یه سلول تا زمانی میتونه به حیات خودش ادامه بده که از انباشت زهرآبه ها نمرده باشه!
این نظریه به نظریه ی هیفلیک معروفه! :D
_____________________________________
این اولین پست من توی انجمنای زیست بود!!!! :D
1:به انجمن خوش اومدین!
2:می شه بیشتر توضیح بدین؟منظورتون همونیه که بهش خودکشی سلولی می گیم(ما:D)اون واسه ی از بین رفتن دیواره ی لیزوزوم هست
نمی دونم اینی که گفتم درسته؟؟!ولی خب بی ربط هست نه؟ (;
 

Backstreetboy

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,107
امتیاز
494
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
رشته دانشگاه
مهندسی مکانیک
پاسخ : ممکن است بتوان روش و علت مرگ انسانها ر&#1575

به نقل از µ @ ћ Đ λ Ə :
1:به انجمن خوش اومدین!
2:می شه بیشتر توضیح بدین؟منظورتون همونیه که بهش خودکشی سلولی می گیم(ما:D)اون واسه ی از بین رفتن دیواره ی لیزوزوم هست
نمی دونم اینی که گفتم درسته؟؟!ولی خب بی ربط هست نه؟ (;

نه نه نه!
اصلا بی ربط نبود!
موضوع تاپیک علت مرگ هست!....منم بر اساس این نظریه علت مرگ رو گفتم!
در جواب مورد 2: نه.....اونی که شما میگی نیست! :D
 

Backstreetboy

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,107
امتیاز
494
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
رشته دانشگاه
مهندسی مکانیک
پاسخ : ممکن است بتوان روش و علت مرگ انسانها ر&#1575

اینم نظریه! ولی فینگلیشه!......از نرم افزار و سایتهای مترجم هم استفاده کردم ولی چرت مینویسن!!!! :D
.....دیگه ببخشین! :

The Hayflick Limit Theory

Pictured: Dr. Leonard Hayflick
hayflick.jpg


The Hayflick Limit Theory of Aging (so called after its discoverer Dr. Leonard Hayflick) suggests that the human cell is limited in the number of times it can divide. Part of this theory may be affected by cell waste accumulation (which is described in the Membrane Theory of Aging).

Working with Dr. Moorehead in 1961, Dr. Hayflick theorized that the human cells ability to divide is limited to approximately 50-times, after which they simply stop dividing (and hence die).

He showed that nutrition has an effect on cells, with overfed cells dividing much faster than underfed cells. As cells divide to help repair and regenerate themselves we may consider that the DNA & Genetic Theory of Aging may play a role here. Maybe each time a cell divides it loses some blue-print information. Eventually (after 50-odd times of division) there is simply not enough DNA information available to complete any sort of division?

We also know that calorie restriction in animals significantly increases their life-span. In essence less fed animals live longer. Is this because they are subject to less free radical activity (see the Free Radical Theory of Aging) and therefore less cellular damage? Or is it that insulin and glucose damage (see the Cross-Linking Theory of Aging and the Neuroendocrine Theory of Aging for details) is less prevalent in them than in overfed animals?

The Hayflick Limit indicates the need to slow down the rate of cell division if we want to live long lives. Cell division can be slowed down by diet and lifestyle etc., but it is also surmised that cell-division can be improved with many of the protocols of the other aging theories described herein.

The use of ribonucleic acids (RNAs, the building-blocks of DNA), improve cell repair processes, enhance cellular capabilities and increase the maximum number of cell divisions in animals and vitro tests. Human clinical studies with RNA supplements such as NeyGeront ® and RN13 ® indicate that there are a number of biological, physiological and practical improvements for geriatric patients.

If laboratory results prove true also for the individual, then Carnosine will be another potent Hayflick Limit extender.

The Mitochondrial Decline Theory

The mitochondria are the power producing organelles found in every cell of every organ. Their primary job is to create Adenosine Triphosphate (ATP) and they do so in the various energy cycles that involve nutrients such as Acetyl-L-Carnitine, CoQ10 (Idebenone), NADH and some B vitamins etc.


mitochondria.jpg


ATP is literally the life giving chemical because every movement, thought and action we make is generated from it. Yet very little ATP can be stored in the body.

It is estimated that a 180 lb. man needs to generate an average of 80-90 lbs. of ATP daily! Under strenuous exercise the use of ATP may rise to as much as 1.1 lbs. per minute! But reserves of ATP are considered to be no more than 3-5 ounces, thus under those same strenuous exercise conditions that's approximately 8-seconds worth! Thus it becomes apparent that the mitochondria have to be very efficient and healthy, in order to produce a continuous supply of essential ATP for the necessary repair and regenerative process to occur.

Chemically speaking, under normal conditions the mitochondria are fiery furnaces and subject themselves to a lot of free radical damage (see the Free Radical Theory of Aging). They also lack most of the defenses found in other parts of the body, so as we age the mitochondria become less efficient, fewer in number and larger. Accordingly, ATP production declines.

As organs cannot borrow energy from one another, the efficiency of each organs mitochondria are essential to that particular organs repair processes and functions. If a particular organs mitochondria fail, then so does that organ (which of course can lead to death).

Enhancement and protection of the mitochondria is an essential part of preventing and slowing aging. Enhancement can be achieved with the above mention nutrients, as well as ATP supplements themselves. Protection may be afforded by a broad spectrum of anti-oxidants substances, as well as substances such as Idebenone and Pregnenolone.

Of particular use may be Acetyl-L-Carnitine and Hydergine, both of which have been proven in experiments to greatly improve the mitochondria condition of aged animals.

The Cross-Linking Theory

The Cross-Linking Theory of Aging is also referred to as the Glycosylation Theory of Aging. In this theory it is the binding of glucose (simple sugars) to protein, (a process that occurs under the presence of oxygen) that causes various problems.

Once this binding has occurred the protein becomes impaired and is unable to perform as efficiently. Living a longer life is going to lead to the increased possibility of oxygen meeting glucose and protein and known cross-linking disorders include senile cataract and the appearance of tough, leathery and yellow skin.

Indeed, you can see cross-linking in action now. Simply cut an apple in half and watch the oxygen in the air react with the glucose in the apple as it turns yellow and brown and eventually becomes tough.

Diabetes is often viewed as a form of accelerated aging and the age related imbalance of insulin and glucose tolerance leads to numerous problems; these have been called Syndrome X. In fact, diabetics have 2-3 times the numbers of cross-linked proteins when compared to their healthy counterparts.

The cross-linking of proteins may also be responsible for cardiac enlargement and the hardening of collagen, which may then lead to the increased susceptibility of a cardiac arrest.

Cross linked proteins have also been implicated in renal disorders.

It is also theorized that sugars binding to DNA may cause damage that leads to malformed cells and thus cancer.

The modern diet is of course a very sweet one and we are bombarded with simple sugars from soft drinks and processed foods etc. One obvious example to reduce the risk of cross-linking is to reduce sugar (and also simple carbohydrates) in ones diet. Some pharmacological interventions that could help reduce the carbohydrate/ starch/ glucose intake and affect, include Acarbose and Metformin.

But other supplements are also appearing that show great promise in the battle to prevent, slow and even break existing cross-links. Two of the most important at present are Aminoguanidine and the amino-acid Carnosine.​

منبع: http://www.antiaging-systems.com
 

universe

کاربر جدید
ارسال‌ها
3
امتیاز
0
نام مرکز سمپاد
farzanegan
شهر
arak
مدال المپیاد
yadesh bekheir!nashod:(
دانشگاه
harchi shod
رشته دانشگاه
dust daram va3 doctora neurophisiology bekhunam!
پاسخ : ممکن است بتوان روش و علت مرگ انسانها را پیش بینی ن

مگه پروژه ی توالی یابی ژنوم انسان تموم شده؟؟؟؟تازهe.cloiرو تموم کرده بودنا!


مهدیه:نوشته شما به فارسی برگردونده شد
فینگلیش نوشتن خلاف قوانین هست :D
لطفا قوانین رو مطالعه کنید

قوانين کلي انجمن ها
 

mohsenbarzegar

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
201
امتیاز
63
نام مرکز سمپاد
qom nodet
شهر
qom
مدال المپیاد
به المپیاد فیزیک علاقه دارم و واسش میخونم
رشته دانشگاه
هرچی خدا قسمت کنه میخونیم
پاسخ : شير+ببر=لايگر

به نظر واقعی نمیاد ولی اگر هم یک دصد واقعی باشه خیلی چیز جالبیه
 

X R@y

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
968
امتیاز
1,406
نام مرکز سمپاد
مجتمع علامه طباطبایی
شهر
بناب
سال فارغ التحصیلی
91
مدال المپیاد
المپیادهای ریاضی و کامپیوتر سال اول + زیست سال سوم (همه مرحله اول)
دانشگاه
علوم پزشکی تبریز
رشته دانشگاه
پزشکی
پاسخ : ممکن است بتوان روش و علت مرگ انسانها ر&#1575

به نقل از universe :
مگه پروژه ی توالی یابی ژنوم انسان تموم شده؟؟؟؟تازهe.cloiرو تموم کرده بودنا!
منم فكر نميكنم تموم شده باشه!!!
به اين زودي نبايد تموم بشه!
 

X R@y

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
968
امتیاز
1,406
نام مرکز سمپاد
مجتمع علامه طباطبایی
شهر
بناب
سال فارغ التحصیلی
91
مدال المپیاد
المپیادهای ریاضی و کامپیوتر سال اول + زیست سال سوم (همه مرحله اول)
دانشگاه
علوم پزشکی تبریز
رشته دانشگاه
پزشکی
پاسخ : شير+ببر=لايگر

:-\ :-\ :-\ :O :O :O :-\ :-\ :-\
جل الخالق!
فكر كنم بزرگ شه پدر مادرشم ميخوره!!!
ولي سرش به بدنش نمياد! :D
يه سوال: اينا خودشون هم توليد مثل كردن؟؟( لايگر ماده با لايگر نر)؟؟؟؟؟
+
 

hidden

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
676
امتیاز
369
نام مرکز سمپاد
سلطان شهیدان
شهر
کرج
دانشگاه
تهران
رشته دانشگاه
دارو
پاسخ : شير+ببر=لايگر

به نقل از TAKHYON! :
يه سوال: اينا خودشون هم توليد مثل كردن؟؟( لايگر ماده با لايگر نر)؟؟؟؟؟
+

اصولا نباید بتونن
چون لایگر حتی یه گونه هم حساب نمیشه و تعریف گونه در مورد اون صدق نمیکنه
اینا باید عقیم باشن

یه چیز مشابه :
خز + اسب = قاطر
اسب + خر = یابو
موجود بوجود اومده بستگی به گونه ی پدر مادری داره و نازا هست
 

hidden

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
676
امتیاز
369
نام مرکز سمپاد
سلطان شهیدان
شهر
کرج
دانشگاه
تهران
رشته دانشگاه
دارو
پاسخ : شير+ببر=لايگر

فقط جنس ماده ی این حیوان قادر به تولید مثل با ببر یا شیر نر می باشد که خود موجب بوجود آمدن دو گونه ی جدید دیگر شده است! همچنین حیوان دیگری به نام تایگن هم تولید شده که محصول ببر نر و شیر ماده است، البته به ببر شباهت بیشتری دارد و به بزرگی و عظمت لایگر هم نیست...

منبعتو میگی لطفا ؟
خیلی غیر قابل باور که اون بتونه تولید مثل کنه و نباید از کلمه ی گونه در مورد نسل دوم تولید مثل استفاده کنه ...یه جورایی غیر علمی نوشته شده ... مگر اینکه خیلی موثق باشه
 
بالا