- ارسالها
- 512
- امتیاز
- 422
- نام مرکز سمپاد
- شهید سلطانی3کرج
- شهر
- کرج
- سال فارغ التحصیلی
- 1397
- دانشگاه
- politecnico di milano
- رشته دانشگاه
- statistical learning
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل
بزرگ بودن که عیب محسوب نمیشه.سلیقه ای.عیب خاصی نداره بجز اینکه کلا سامسونگ بد گوشیو ساپورت می کنه و دیر آپدیت میاد.من g3 رو پیشنهاد می کنم.مدل ۳۲ گیگش یکو و سیصد ابناست.به نقل از بچه دیوم...سمندون :جدنی خوبی نوت 4؟
عیباش به جز بزرگی چیه؟










