• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

راهنمای خرید: موبایل

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع shayan-emperor
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از بچه دیوم...سمندون :
جدنی خوبی نوت 4؟
عیباش به جز بزرگی چیه؟
بزرگ بودن که عیب محسوب نمیشه.سلیقه ای.عیب خاصی نداره بجز اینکه کلا سامسونگ بد گوشیو ساپورت می کنه و دیر آپدیت میاد.من g3 رو پیشنهاد می کنم.مدل ۳۲ گیگش یکو و سیصد ابناست.
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از Farzin2x :
بزرگ بودن که عیب محسوب نمیشه.سلیقه ای.عیب خاصی نداره بجز اینکه کلا سامسونگ بد گوشیو ساپورت می کنه و دیر آپدیت میاد.من g3 رو پیشنهاد می کنم.مدل ۳۲ گیگش یکو و سیصد ابناست.
سامسونگ ازهمه شرکتا زودتر اندروید لالی پاپو برای خیلی از گوشیایش داد :D
اتفاقا مزیت سامسونگ اینه تا 3 سال حداقل از پرچمدارش پشتیبانی میکنه :)
نوت 4 عیبش صدای کمو با کیفیت معمولی اسپیکرشه بقیه چیزاش عالیه :D
 
  • لایک
امتیازات: 11300
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

سامسونگ زود اپدیت میفرسته؟این امکان نداره.سونی بیت همشون بهترینه و سریعتره البته اگه نکسوسا رو در نظر نگیریم.اچ تی سی هم شنبدم جالب نیست.البته سلمسونگ تا حدی میشه بهش حق داد چون تاچ ویز سنگینه.البته این مشکل که من گفتم تو رام های خاور میانه خیلی بیشتر خودشو نشون میده
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از Farzin2x :
سامسونگ زود اپدیت میفرسته؟این امکان نداره.سونی بیت همشون بهترینه و سریعتره البته اگه نکسوسا رو در نظر نگیریم.اچ تی سی هم شنبدم جالب نیست.البته سلمسونگ تا حدی میشه بهش حق داد چون تاچ ویز سنگینه.البته این مشکل که من گفتم تو رام های خاور میانه خیلی بیشتر خودشو نشون میده
اولین گوشی که اندروید 5 و گرفت بعد نکسوس اس 5 و اس 4 بودن :D
و هفته بعدش نوت 4 ;;)
بعد هفته بعد نوت 4 اندروید 5 اومد براجی3 :)
سامسونگ زود اپدیتو میده ولی برای رامای خاورمیانه 1 ماه بعد اپدیت اصلی :D
دلیلشم گستردگی بودنشه که برای هر کشوری رام جدا داره و سخت میشه اپدیت دادن و با این حال هم زود اپدیت هارو میده ;;)
سونی زود اپدیت نمیده ولی پشتیبانیش خوبه ;) ;)
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

نظرتون درمورد گرند2 ؟ ( باتری، جنس بدنش، امکاناتش ، کیفیت دوربینش و ...)

+ حدود قیمتش تو بازار ؟ ( زیر 1تومن هستش ولی دقیق میخوام بدونم چنده )
گوشیای تو همین رنج قیمت دیگه چی رو پیشنهاد میدین ؟(سامسونگ و اچ‎تی‎سی ترجیحا.) مقایسه کنین لطفا
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از یسنا. :
نظرتون درمورد گرند2 ؟ ( باتری، جنس بدنش، امکاناتش ، کیفیت دوربینش و ...)

+ حدود قیمتش تو بازار ؟ ( زیر 1تومن هستش ولی دقیق میخوام بدونم چنده )
گوشیای تو همین رنج قیمت دیگه چی رو پیشنهاد میدین ؟(سامسونگ و اچ‎تی‎سی ترجیحا.) مقایسه کنین لطفا
باتریش که خیلی خوبه :D،بدنشم خوبه از چرم مصنوعیه :)،سیستم عاملشم خوبه اوکیه ;;)،دوربین معمولی و صفحه هم خوب. :>
ولی پردازنده و رمش برای تاچ ویز به اون سنگینی زیاد خوب نیست لگ میزنه گوشی :D
قیمتش حدودا 650 هست که با اون قیمت میتونید به سراغ کیسهاس زیر برین که خیلی بهترن و قابل قیاس نیستن باهاش از هر لحاظ :
کیسهای زیر به ترتیب بهترین انتخابن :D
http://www.mobile.ir/phones/specifications-37613-huawei-honor-4x.aspx
http://www.mobile.ir/phones/specifications-37343-huawei-honor-3x-g750.aspx
http://www.mobile.ir/phones/specifications-37745-lenovo-k3-note.aspx
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

Grand prime خریدم :-"
بیاین بگین گوشیه خوبیه تا یکم از فکر گرند2 بیام بیرون :| :-<
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از یسنا. :
Grand prime خریدم :-"
بیاین بگین گوشیه خوبیه تا یکم از فکر گرند2 بیام بیرون :| :-<
اگه اندروید 5 باشه خیلی خوبه ;;)
 
  • لایک
امتیازات: E.ss
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

نظرتون بین این 2تا گوشی چیه؟
lumia 950XL
Nexus 6P
:D
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از خشـایار :
نظرتون بین این 2تا گوشی چیه؟
lumia 950XL
Nexus 6P
:D
مشخصا نکسوس 6 پی :-"
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از امیررضا رحمتی :
مشخصا نکسوس 6 پی :-"
What? What? Your kidding, right?
۹۵۰xl رو ول کنی بری اندروید بخری؟
جدا از شوخی چون هر دوتا بشدت قدرتمند هستن فقط سلیقه ای که کدوم سیستم عامل رو دوست داشته باشی استفاده کنی.البته تو دوربین لومیا قوی تره.
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

خب با ویندوز فون کار نکردم تا حالا! چه برتری ای داره که بخوای لومیا با قیمت بیشتر بگیری آیا؟
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از خشـایار :
خب با ویندوز فون کار نکردم تا حالا! چه برتری ای داره که بخوای لومیا با قیمت بیشتر بگیری آیا؟
سلیقه ایه سیستم عامل اگه نداشتی تا حالا ویندوز فون توصیه نمیشه :D
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از امیررضا رحمتی :
سلیقه ایه سیستم عامل اگه نداشتی تا حالا ویندوز فون توصیه نمیشه :D

با اندروید کار کردم قبلا! google nexus s! :))

یعنی کلا مشکلی با کار کردن با چیزای جدید ندارم!
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

خوب پس فرقی نداره هرکدومو دوست داشتین میتونید تهیه کنید :D
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

بنظر من باید به وسیله ی اندرویدی حتما داشته باشی در کنارش یه وسیله با سیستم عامل دیگه.من خودم یه تبلت اندرویدی دارم ولی گوشیم ویندوزفونه.چون ۹۹درصد مردم ایران یا اندروید دارن یا آی او اس پس یه دیوایس اندرویدی لازمه.
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

من از دیجی کالا میخوام خرید کنم ، گوشی رو میشه خرید ولی گلس و قاب رو چه جوری پیدا کنم?بعد من دوست دارم گلسشو خودشو بزارن، کاری نمیشه کرد?
بخوام به خاطر گلس و قاب برم بازار موبایل که از اول میرم دیگهه
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

آخر نفهمیدیم سیکس باگ داره یا سیکس‌پلاس. :|
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

گوشی ویندوزفونی در حد 500 600؟ باطریش واقعا برام مهمه. [در حدی ک دارم جی 3 ای ک 1.300 خریدم رو 850 میفروشم که لومیایی چیزی بخرم:))]
 
Back
بالا