والا محدود بود

کلا نمی خواستم این قدر واسه گوشی خرج کنم که شد

اگه Fireball منظورته جی 3 داشت.
منم مشکلم حقیقتا باطری ه و مساله اینه که گویا نرم افزاری ه یعنی افرادی هم هستن تو وب که با نور صفحه 50% این طورا بازم مصرفشون اون قدر نیست! من با نور 15% و اینکه تازه گرفته بودم و داشتم تست می کردم و نرم افزار می ریختم نزدیک 5 ساعت دووم آورد

و توی نت می گن که گویا مشکل از یه سری برنامه ها هم هست. مثلا طرف می گفت من فلان برنامه ایکس رو پاک کردم (به طور مثال outlook) درست شد.
امیدوارم تو اندروید 6 مساله باطریش حل بشه
===========
خو امروز یه تستی روش انجام دادم دیشب از ساعت 1 تا ساعت 11 صفحش خاموش بود و وای فای روشن جمعا 2% از باطریش کم شد. نکته جالب تر اینکه وقتی صفحه روشن میشه حدود هر 3 دقیقه 1% شارژ می پره. (داشتم وب گردی می کردم) و نکته جالبتر اینکه فرقی نمی کنه که نور صفحه رو 15 باشه یا 50 در هر دو حالت همون حدود 3 دقیقه 1% می پره!

که این خیلی عجیبه!