• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

راهنمای خرید: موبایل

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع shayan-emperor
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

لومیا ۹۵۰ یا ۹۵۰ ایکس ال؟!
اصن ارزش خرید دارن؟
لطفا یه مقایسه با غولای بازار :-"
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از AliEBR :
لومیا ۹۵۰ یا ۹۵۰ ایکس ال؟!
اصن ارزش خرید دارن؟
لطفا یه مقایسه با غولای بازار :-"
با توجه به علاقتون به این سیستم عامل تو خریدش شک نکنین :D
ارزش خرید دارن بدجور :-"
دوربینهای لومیا که معرکس و بهترین هستند :D
و از همه لحاظ مثله پرچمدارای شرکتای دیگه هستند و شاید بهتر :D
اگه کسی علاقه داشته باشه به سیستم عامل ویندوز بهترین انتخاب همین 2 هستند :D
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

خب حالا جدای از علاقه من به ویندوز فون چی؟
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

ببین این گوشیا وقتی وارد ایران بشن قیمت بالایی خواهند داشت! و تا وقتی که پرچمدتر بعدی بیاد همون قیمت میمونه، یعنی مثه اپل یا سامسونگ نیست که یکی دو ماه بعد کم بشه قیمتش. (مثه لومیا 1520 که قیمتش همون 1,780 هست) پس معیار قیمت رو مد نظر داشته باش.
سخت افزار گوشی واقعا چیزی کم نداره مخصوصا دوربینش.
ویندوز 10 موبایل هم نسبت به ویندثزفون خیلی بهتر و زیباتر شده.
شاید تنها مشکای که بشه واسش گرفت تعداد برنامه هاش باشه که مثه اندروید و آی او اس زیاد نیست(البته برنامه های معمول و رایج رو داره و تعدادشونم داره زیاد تر میشه)
در کل اکه یه گوشی خاص با پرستیژ بالا میخواین پیشنهاد میکنم! :D
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

تا چن وخ دیگه وارد میشن؟ (حدودی)

پ.ن : احتمالا میشه چهارمین گوشی ویندوزیم :-"
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

اگه متنفر بودی از ویندوز فون میشد اس 6 یا نوت 5 یا جی4
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از امیررضا رحمتی :
اگه متنفر بودی از ویندوز فون میشد اس 6 یا نوت 5 یا جی4

ویندوزفون نه جانم، ویندوز 10 موبایل! X-(
(ویندوزفون مرد! :-")
دسامبر عرضه جهانی میشه.
حالا خودت حساب کن دیگه. یکی دو ماه بعدشم میاد ایران اصولا.
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

S6 بهتره یا not5??
ی گوشی خوب که حتما سامسونگ باشه از اینا بهتر هست؟
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

اونوقت باتری p8غیر قابل تعویض هست.این یه کم نگران کننده نیست؟؟
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

کسی درباره sony m5چیزی میدونه؟بنظرتون با این رنج قیمت می ارزه؟ پیشنهاد بهتری تو این رنج دارین؟ اگه دارین از چه نظر بهتره...
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از Z@|=|R@ D :
S6 بهتره یا not5??
ی گوشی خوب که حتما سامسونگ باشه از اینا بهتر هست؟
S6 edge +
البته بنظرم،ارزش نداره مدل اج رو بخری چون بددسته یه مقداری

--------------------
دوستی که در مورد باتری پی۸ پرسیدن بای بگم،باتریش قابل تعویض نیست که البته مشکل بزرگی نیست.در واقع اگر قابل تعویض صرفا یه امتیاز خوب برای گوشی محسوب میشد.البته در کل می گم تو این رنج قیمت هوآوی نخر چون پشتیبانی هوآوای اصلا جالب نیست.

----------------
گوشی ام فایو یه میان رده ی ۲۰۱۵عه که عملا می تونه با پرچمدارهای ۲۰۱۴ رقابت کنه ولی بهتره که زد۳ بخری از نظر من چون هم بانریش بهتره و هم ساپورتش از طرف سونی بهتره و هم زد آبه
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از Z@|=|R@ D :
S6 بهتره یا not5??
ی گوشی خوب که حتما سامسونگ باشه از اینا بهتر هست؟
هردوشون خوبن ولی بستگی داره که فبلت میخوای یا گوشی معمولی :D
 
  • لایک
امتیازات: ZDM
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از امیررضا رحمتی :
واقعا تو این رنج بهترین همین گوشیست :D

آخر سر G4 گرفتم :-" :)) :))

کسی اینجا G4 داره؟ یه سری سوال ازش دارم اگه کسی هست پ.خ. بده.
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از Weeping Angel :
آخر سر G4 گرفتم :-" :)) :))

کسی اینجا G4 داره؟ یه سری سوال ازش دارم اگه کسی هست پ.خ. بده.
شما که بودجتون محدودیت نداره چرا انقدر حرص میدین مارو :))
گوشی خوبیه اگه چند تا صفه قبلو ببینی یک نفر بود جی 4 داشت :)
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از امیررضا رحمتی :
شما که بودجتون محدودیت نداره چرا انقدر حرص میدین مارو :))
گوشی خوبیه اگه چند تا صفه قبلو ببینی یک نفر بود جی 4 داشت :)

والا محدود بود :-" :-" کلا نمی خواستم این قدر واسه گوشی خرج کنم که شد :-"
اگه Fireball منظورته جی 3 داشت.
منم مشکلم حقیقتا باطری ه و مساله اینه که گویا نرم افزاری ه یعنی افرادی هم هستن تو وب که با نور صفحه 50% این طورا بازم مصرفشون اون قدر نیست! من با نور 15% و اینکه تازه گرفته بودم و داشتم تست می کردم و نرم افزار می ریختم نزدیک 5 ساعت دووم آورد :| :|
و توی نت می گن که گویا مشکل از یه سری برنامه ها هم هست. مثلا طرف می گفت من فلان برنامه ایکس رو پاک کردم (به طور مثال outlook) درست شد.
امیدوارم تو اندروید 6 مساله باطریش حل بشه

===========

خو امروز یه تستی روش انجام دادم دیشب از ساعت 1 تا ساعت 11 صفحش خاموش بود و وای فای روشن جمعا 2% از باطریش کم شد. نکته جالب تر اینکه وقتی صفحه روشن میشه حدود هر 3 دقیقه 1% شارژ می پره. (داشتم وب گردی می کردم) و نکته جالبتر اینکه فرقی نمی کنه که نور صفحه رو 15 باشه یا 50 در هر دو حالت همون حدود 3 دقیقه 1% می پره! :| که این خیلی عجیبه!
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از Weeping Angel :
والا محدود بود :-" :-" کلا نمی خواستم این قدر واسه گوشی خرج کنم که شد :-"
اگه Fireball منظورته جی 3 داشت.
منم مشکلم حقیقتا باطری ه و مساله اینه که گویا نرم افزاری ه یعنی افرادی هم هستن تو وب که با نور صفحه 50% این طورا بازم مصرفشون اون قدر نیست! من با نور 15% و اینکه تازه گرفته بودم و داشتم تست می کردم و نرم افزار می ریختم نزدیک 5 ساعت دووم آورد :| :|
و توی نت می گن که گویا مشکل از یه سری برنامه ها هم هست. مثلا طرف می گفت من فلان برنامه ایکس رو پاک کردم (به طور مثال outlook) درست شد.
امیدوارم تو اندروید 6 مساله باطریش حل بشه

===========

خو امروز یه تستی روش انجام دادم دیشب از ساعت 1 تا ساعت 11 صفحش خاموش بود و وای فای روشن جمعا 2% از باطریش کم شد. نکته جالب تر اینکه وقتی صفحه روشن میشه حدود هر 3 دقیقه 1% شارژ می پره. (داشتم وب گردی می کردم) و نکته جالبتر اینکه فرقی نمی کنه که نور صفحه رو 15 باشه یا 50 در هر دو حالت همون حدود 3 دقیقه 1% می پره! :| که این خیلی عجیبه!
صد در صد یه باگ نرم افزاری عه.البته یادم تا اندروید ۴.۴ یه باگ بود که باتریت کم میشد مثلا نزدیک به ده درصد باتری درست نشون داده نمیشد مثلا پونزده بود بعد صفحه رو قفل می کردی دوباره روشن میکردی میشد نه درصد.البته شاید مشکل از باتری باشه
می تونی با باتری به G4 دیگه امتحان کنی
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از Farzin2x :
صد در صد یه باگ نرم افزاری عه.البته یادم تا اندروید ۴.۴ یه باگ بود که باتریت کم میشد مثلا نزدیک به ده درصد باتری درست نشون داده نمیشد مثلا پونزده بود بعد صفحه رو قفل می کردی دوباره روشن میکردی میشد نه درصد.البته شاید مشکل از باتری باشه
می تونی با باتری به G4 دیگه امتحان کنی

کسی از اطرافیان نمی شناسم که جی 4 داشته باشه متاسفانه!
الانم که آهنگ گوش دادم با گوگل پلی میوزیک حدود 25 دقیقه آهنگ گوش کردن 2% خالی کرد. به نظرم در کل طبیعی نمیاد.
خود برنامه های ال جی و خود گوشی هم می گن نرم افزارت آپدیت ترین ورژن ه :-s
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

کسی درباره huawei p8 اطلاعی داره؟؟ یکی از دوستام میخواد بخره :-" کسایی که دارنش مورد رضایت بوده آیا؟؟
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از amirhj :
کسی درباره huawei p8 اطلاعی داره؟؟ یکی از دوستام میخواد بخره :-" کسایی که دارنش مورد رضایت بوده آیا؟؟
گوشی عالی و خیلی خوبی هست شک نکنید تو خریدش B-)
مخصوصا دوربینش عالیه ;;)
 
پاسخ : راهنمای خرید: موبایل

به نقل از мȒƝᾋ :
کسی درباره sony m5چیزی میدونه؟بنظرتون با این رنج قیمت می ارزه؟ پیشنهاد بهتری تو این رنج دارین؟ اگه دارین از چه نظر بهتره...
یعنی واقعا هیچ مهندسی پیدا نشد؟؟؟؟؟؟
حالا اگه اینو نمیدونین لااقل بگین سونی زد 5 پریمیوم نسبت ب قیمتش می ارزه؟
 
Back
بالا