• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

اگه شغلت آزاد بود، دوست داشتی چیکاره میشدی؟؟

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع Deleted member 20552
  • تاریخ شروع تاریخ شروع

چه نوع شغلی رو ترجیح میدی؟؟


  • رای‌دهندگان
    399
وااای دوس داشتم و دارم که یه کافه ی خیلی خوشکل و اروم داشته باشم خودمم هم توش گیتار و سنتور بزنم و عکلاسی رو هم که عااااااااشقشم
 
امممم
یا لوازم تحریر و کتاب فروشی خیلی گوگولی:)
یا کافه که اینم خیلی دوست دارم♡_♡
 
تیچر زبان اموزشگاه
از این منشی با کلاسا :))
لوازم التحریر فروشی
عروسک فروشی
سوپرمارکتی:))
کلا فروشندگی دوست دارم :)
کافی شاپ یا فست فودی میزدم ;;)
8->وای مزون لباس عروسم میدوست
یا آرایشگر

کلا به همه مشاغل علاقه دارم :D
 
یحتمل یه کمپر ون میخریدم میرفتم دور دنیارو میگشتم و عکاسی میکردم=)
ولی خب من به یه کافه ی سیار تو مینی ون نارنجی هم راضیم:-"
گل فروشی و بوتیک هم بد نیست...
 
یه سوال دارم: داشتن یه آزمایشگاه که بری بشینی توش اختراع و آزمایش کنی شغل آزاده؟ اگه هست شغل آزاد مورد علاقه منه. اگه نیست، معلم زبان شدن و داشتن یه کتابفروشی بزرگ به علاوه لوازم تحریری که کتاباشو خودم بخونم و لوازم تحریراشو کش برم.:)):D
 
درحال حاضر دلم میخواد منم یه ساندویچی تو ستارخان بزنم
چنتا اسم هم مدنظرمه
بمبِ کاوه - کاوه انفجار - کاوه برگر
 
شرکت تحقیقاتی/طراحی/ساخت ادوات و تجهیزات پزشکی/ درمانی شفا
موسس خودم
بقیه اش رو از افراد غریبه میارم.

شرکت تحقیقاتی/درمانی/داروسازی S.H
موسس خودم
آبدارچی داداشم
بقیه اش هم از افراد غریبه
 
آخرین ویرایش:
یه سینگر معروف که همش تور کنسرت داشتم
یه تیچر زبان انگلیسی و ترکی
یه گیتاریست
یه شیمیدان
یه جایی داشتم که چند تا از آدمای قشرهای مختلف رو دور هم جمع میکردم و مردم میومدن مشکلاتشون رو میگفتن و ماهم حلشون میکردیم
یه جهانگرد
یه شاعر
و یه مترجم
شاید به بازیگری هم فکرمی کردم:D
 
من دوست دوست دارم کتاب فروشی داشته باشم اصلا عاشق اینم که توی کتابخونه ای باشم و کتاب بخونم نه از این کتاب خونه های کوچیک از اینایی که مثلا صد هزار جلد به بالا کتاب دارن
 
من یه کافه برد گیم می زدم.
چون کافه برد گیم دوست دارم.
 
Back
بالا