کوزت
کوزت
- ارسالها
- 1,652
- امتیاز
- 7,351
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان 3 مشهد
- شهر
- مشهد
- رشته دانشگاه
- مهندسی کامپیوتر
پاسخ : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه - ریاضی فیزیک
اصلا رتبت چیز بدی نیست ( در راستای اپلای کردن
) اپلای کلا 90% معدل و نمره های زبان هستش ( اون 10% قدرت CV و توصیه نامه و ... ) برای دکتری مقاله SOP اینام مهمه
و اینو بگم که خارجیا دانشگاهای مارو نمیشناسن و شاید بعضی جاها شریف اینارو بشناسن اما اینجوری نیست که بگن اوه طرف شریف بوده پس اکسپــت
این برای شانس پذیرش
برای رشته
یه گرایشایی دارن بخدا ما نداریم
بعد من خودم خیلی گشتم توی سایت دانشگاها ( من آمریکا رو سرچ کردم ) دانشکده کامپیوتر ساینسشون قوی تره نسبت به مهندسسیشون
یکمم که کورس هاشونو نگا کردم . مستر بیشتر دلم خواست ساینس بخونم . یعنی خیلی خوب بود
اما در کل دستت بازه برای انتخاب گرایش :) مثل ایران نیست
من خودم وسط درس و تحصیل دیدم علاقم به شبکه بیشتره ( آی تی ها بیشتر شبکه دارن ) مجبور شدم دروس اختیاریمو شبکه بردارم تا بتونم رو گرایش عای شبکه هم امید داشته باشم
به نقل از Detective :و من یه چیزی رو هم لازم میدونم بگم. در خارج ما یه کامپیوتر ساینس داریم یه کامپیوتر اینجینیرینگ که معمولا با برق دانشکده ش یکیه اونجا. و اینطوری که من از بقیه شنیدم مهندسی نرم افزار ما تو ایران بیشتر شبیهه به سی اس تو اونجا. حالا با اینام کاری ندارم. فقط میخوام جایی برم که بتونم بعدا راحت ارشد بدم و یا اگه خوب پیشرفت اوضاع بتونم اپلای کنم. (من شرط میبندم تو ذهنتون موقعی که این پست رو میخونید 10000 نقش میزنه. باید بگم که بهتون حق میدم اما برید اپلای ابراد و بقیه رو ببینید که با چه سیوی ای اپلای کردن دیگه این رتبه از ذهنتون میپره.)
اصلا رتبت چیز بدی نیست ( در راستای اپلای کردن
) اپلای کلا 90% معدل و نمره های زبان هستش ( اون 10% قدرت CV و توصیه نامه و ... ) برای دکتری مقاله SOP اینام مهمه و اینو بگم که خارجیا دانشگاهای مارو نمیشناسن و شاید بعضی جاها شریف اینارو بشناسن اما اینجوری نیست که بگن اوه طرف شریف بوده پس اکسپــت
این برای شانس پذیرش
برای رشته
یه گرایشایی دارن بخدا ما نداریم
بعد من خودم خیلی گشتم توی سایت دانشگاها ( من آمریکا رو سرچ کردم ) دانشکده کامپیوتر ساینسشون قوی تره نسبت به مهندسسیشون
یکمم که کورس هاشونو نگا کردم . مستر بیشتر دلم خواست ساینس بخونم . یعنی خیلی خوب بود
اما در کل دستت بازه برای انتخاب گرایش :) مثل ایران نیست
من خودم وسط درس و تحصیل دیدم علاقم به شبکه بیشتره ( آی تی ها بیشتر شبکه دارن ) مجبور شدم دروس اختیاریمو شبکه بردارم تا بتونم رو گرایش عای شبکه هم امید داشته باشم


حتی درس اقتصادی هم دارن آماری ها





