• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

هرچه خواهی از مدیران بپرس!

sampadcity.com

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,373
امتیاز
119
شهر
قم
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

محمد بذرکار عزیز:
بعضی ها به اسلام اسلام گوش و .... ملت رو پاره کردن! نمی دونم چرا! ولی این نکته به نظرم رسید!
اگه منظورتون منم ، باید عرض کنم که من اخلاق عادیم همینه،من که امام زاده نیستم براتون که مثل امامان مهربانانه رفتار کنم. (; (;
- امروز بنده امتحان داشتم و نخونده رفتم سر جلسه! برای همه امتحانات بنده این اتفاق می افته اونم به خاطر اینجا! تا حالا به خیر گذشته!
همگی دعا میکنیم که توی امتحاناتتون موفق باشید :)
- انتقاد از مدیران با فحش دادن به اونا یا بقیه کاربرا فرق داره! اگه به من فحش بدین من می تونم باهاش کنار بیام اگه کس دیگه ای شکایت کنه تقصیر خودتونه!
فکر نمیکنم کسی توهین رو تایید کنه.،همگی توهین و فحش دادن رو نقض و اشتباه میدونیم و گوینده ی توهین رو مجرم و اشتباه کننده و خطاکار. :) >:D<
این دلیل نمی شه هرکی هم این رو گفت و شروع کرد به حرف زدن راست بگه! خیلی از چیزایی که شما می گی نشر اکاذیب است! تهمت هم می شه باشه اگه مسلمونیم!
کی گفته شما توهین کردین و دروغ رو انتشار دادین؟؟ اتفاقا خیلی هم کار بدی هست تهمت و دروغ و نفیش میکنیم. :)
به قوت تایید می کنم که بهت گفتم از روی عقده رفتی! حتی حیدری هم حمایتت نکرد! خودت چند روز زودتر گفتی به خاطر اینکه مطهری رو بچزونم این کار رو می کنم ... چند بار التماس کردی من رو مدیر کنین ببخشید! من رو حمال کنین! واقعا هم که راست گفتین حمالی رو! برای تعدادی آدم که یا واقعا درک نمی کنن یا قصد دارن نشون بدن که درک نمی کنن!
نه خیر،از روی عقده نبوده،اوایل سال تحصیلی ،سر یه زنگ شیمی،تاسیس این سایت به ذهن من و حیدری در آن واحد رسید و تاسیسش کردیم.
اولش در فکر این بودیم که جایگزین سایت مدرسه بشه،بعدش گفتیم بزاریم برای مرکز پسرانه و دخترانه ی قم بعدش تصمیم گرفتیم جایی باشه برای سمپادی ها و بعدش هم هدفمون رو از این هم بزرگتر کردیم.در مورد آقای حیدری هم باید بگم که ایشون از همون اول کار یار و یاور ما و گروهمون بودن و به عبارتی من و اون باهم این کارو شروع کردیم. در مورد چزوندن هم باید بگم وابسته به اون زمان بود، ما الان با هم دوست و متحدیم و دیگه من نیازی به چزوندن ندارم. اصلا مگه شما با کار من می چزید؟ حرف خنده داری هست ها، شما که از سایت ما خیلی پر قدرت ها ،بهتر ، سیاست مدارانه تر ، قوی تر ،شاداب تر ،پر رفت و آمد تر و قدیمی تر با مدیران بهتری دارید،پس دلیلی نمیشه که شما از بودن ما بچزید،لطفا این حرفو نزنید،ما که قصد چزوندن شمارو نداریم،شما هم قطعا این قصد رو ندارین. (; :) .
اگه نحوه مدیر یا حمال شدن رو نفهمیدین بگین نفهمیدم! (و برداشت خودتون از حرفای بنده در مورد نحوه مدیریت رو هم بنویسین تا توضیح بدم!)
بله،مفهوم حرف شما این هست که مدیران رو جناب آقای مطهری انتخاب میکنن. کسی هم فکر نمیکنم حرفی داشته باشه. دلیلش هم واضحه،ایشون سایت رو تاسیس کردن و اختیارش رو هم دارن.

در مورد جواب های آقای مطهری هم باید بگم که جواب های خیلی محترمانه ای دادن و از این نظر ایشون رو تحسین میکنم،خیلی متشکر و ممنونیم. P:> >:D< :) (;
 

AmorE

Meyo
ارسال‌ها
1,644
امتیاز
1,839
نام مرکز سمپاد
راهنمایی حلی 2- دبیرستان حلی 3
شهر
تهران
دانشگاه
دانشگاه تهران
اینستاگرام
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

mr مطهری بذار یه چیزو بهت بگم.
*اونم اینه، نتایج دوستی رو در پیشرفت خودم دیدم. همیشم باعث پیشرفت میشه. تو این مورد بحث نکن.
**قدرت دارین چون مدیر اینجا هستین. میگین نه؟
***مدیریت اصلی حمال نیست، اونایی که زیر دستشن حمالن، چون هر کاری که می کنن از طرف بالائه، همیشه.( شرمنده ولی خودتون پذیرفتین حمال رو)
****مهم ترین نکته اینه تا حالا دقیقا 4 تا از تاپیک های بچه های حلی 3 پاک شده. حدودا 50 تا از ارسالای منم پاک شده. بگین بیاین تو سایت فیلترینگتون کنیم بریم دیگه! وقتی بچه ها تاپیکی برای خنده می زنن پاک می کنین.
*-*سیاست خشک، مدیران، پارتی بازی(واژه نامه ی سمپاد همه جا یکیه، نه؟!؟)، ارسال های دلخواه مدیران، محیطی حفاظت شده و کاربران رباطی*-*​
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
بهاره خانوم، از آرمیتا بهتر هم وجود داره. همیشه یکی وجود داره که بهتر از دیگری باشه، در زمینه های مختلف.
 

فاطمه طباطبای

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
742
امتیاز
16
نام مرکز سمپاد
فرزانگان قم
مدال المپیاد
فیزیک-ریاضی
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

به نقل از مهراب :
________________________________________________________________________________________________________
بهاره خانوم، از آرمیتا بهتر هم وجود داره. همیشه یکی وجود داره که بهتر از دیگری باشه، در زمینه های مختلف.

بله و اگربخواید اینطوری فکر کنید نبایدهیچ انسانی مدیر باشه چون بهتر از اون پیدا میشه.مگه ملت امام زادن که همشون تکمیل باشن.من خودم به شخصه نسبت به توانایی های آقای علیایی واقفم.همینطورتوی سایتی که هم دختر و هم پسر هستن لازمه که از هردو جنس مدیرباشن.البته توانایی آرمیتا توی برنامه نویسی عالیه.
البته اگر کسی واقعا توانایی مدیریت میبینه باید بتونه وظایف اونو هم تحمل کنه.یعنی کسایی که میخوان مدیر بشن واقعا میتونن وظایفشونو انجام بدن؟یا مث اونایی که رفته بودن کاندید ریاست جمهوری بشن اما حتی سیکلم ندارن میمونن؟
 

Pardis_P

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
106
امتیاز
24
نام مرکز سمپاد
دبیرستان فرزانگان تهران
شهر
تهران
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

من احساس شرم می کنم وقتی می بینم ما سمپادیا انقدر از هم متنفریم. آخه چرا باید این جوری باشه؟ باید ما هممون با هم متحد باشیم. همینجوریشم از بیرون همه با سازمانمون مخالفن ، می خوان از بینن بره. حال ما هم همش به این اتفاق دامن میزنیم. بذارین یه چیز خیلی خجالت آور رو بهتون بگم. من چند وقت پیش به یکی از مدیران شهرک دانلود سمپادسیتی گفتم که این دوتا سایت باید متحد باشن (نه اینکه هرکی قهر می کنه با مدیرای یه سایت بره تو اون یکی مدیر شه) اون مدیر به من جواب داد که لینک اینا توی اون یکی سایت هست ،اتحاد از این بیشتر؟! آقای ابراهیم پور ،آقای مطهری و خانم ثابتی اشرف(با این که دوست صمیمیم هستی) و مدیرای داخلی و... هرکسی که یه کاره ای هست می خوام بهتون بگم که به جای این فکرها و حرفهای بچگانه و (با عرض معذرت) احمقانه بشینید و یه مقدار فکر کنید. ببینید کدوم بهتره : دعوا و جنجال و لجبازی یا راقت و همیاری ؟
در ضمن آقای علیایی آقای عمرانی درست می گن که دوستی باعث پیشرفته. شما هم جزو اونایی هستی که خیلی باید فکر کنی.
آقای بذرکار شما هم به عنوان یه بزرگتر باید به بالابردن سطح فکری ماها کمک کنید. به امید روزی که همه ی ما به یه هدف والاتری فکر کنیم ... نه کم کردن روی بقیه.
 

sampadcity.com

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,373
امتیاز
119
شهر
قم
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

نمیدونم چرا فکر میکنید ما داریم با هم دعوا میکنیم.
دعوا کجا بود؟؟؟ اتفاقا دلیل دوستی ما هم جلوگیری از دعواهاست. :)
مطمئن باشید اگه یکی دنبال دعوا باشه،اون یکی سمپاد سیتی نیست. (; (;
دعوایی نیست،زیاد مساله رو بزرگش نکنید (; (; (; >:D<

1203603108.gif
 

trustme

لنگر انداخته
ارسال‌ها
2,810
امتیاز
899
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
کاشان
سال فارغ التحصیلی
1387
دانشگاه
دانشگاه خواجه نصیر طوسی
رشته دانشگاه
مهندسی مکانیک
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

به نقل از پردیس پاشاخانلو :
....
آقای بذرکار شما هم به عنوان یه بزرگتر باید به بالابردن سطح فکری ماها کمک کنید. به امید روزی که همه ی ما به یه هدف والاتری فکر کنیم ... نه کم کردن روی بقیه.
تا وقتی خود آدم بخواد نمی تونه طرز فکرش رو عوض کنه! زیاد بوده کسی که گفته من عوض شدم و هیچ تغییری نکرده! من در یه مورد خیلی زور زدم تا تغییر کنه که نکرد!

"***مدیریت اصلی حمال نیست، اونایی که زیر دستشن حمالن، چون هر کاری که می کنن از طرف بالائه، همیشه.( شرمنده ولی خودتون پذیرفتین حمال رو)"
شما پذیرفتن بنده رو نگرفتین چی شد! من پذیرفتم که حمال این فرومم! نه حمال کسی! گیریم من حمال! شما می تونی اینطوری در مورد بنده حرف بزنی؟! آره خوب! شما در یک محیط خشک و بی آزادی دارین خون دل می خورین!!
"بهاره خانوم، از آرمیتا بهتر هم وجود داره. همیشه یکی وجود داره که بهتر از دیگری باشه، در زمینه های مختلف." کاملا تفکر غلطیه!!
شما توی مجموعه های متنهای به هیچ وجه نمی تونین چنین چیزی رو بگین! به هیچ وجه! قضیه بسیار مهمه موجوده که هر زیر مجموعه ی متنهای از N دارای عضو سوپریمم و اینفیمم است! (امیدوارم قانع شده باشی که همیشه بهتر از یکی وجود نداره!)

حیف بنده آمار پست های حذف شده ام رو ندارم تا بفهمین بیش از سه تا بوده ... منم شخصیتی دارم که طبق اون پست می زنم! وقتی که نظرات چرت بعضی ها رو آدم می بینه مجبور می شه "!" رو به عنوان پست بزنه و استعفا بده! ولی به هر حال نیازه که بنده حمال این فروم باشم!

در مورد انتخاب مدیران مطهری ملاک ها رو گفت ... من فکر می کنم 2تا پیشنهاد مدیر بیشتر نداده باشم! اغلب مطهری پیشنهاد می ده که فلانی رو هم به مدیرا اضافه کنیم یا نه ! (بنده هر هفته چک نمی کنم که نیاز به مدیر داریم یا نه!)

* علی.ا ! فکر می کنم چون توی امضای اونایی که بی خود گیر دادن به مدیریت و حمالان اینجا عکس سمپادسیتی وجود داره، بعضی ها فکر می کنن این دعوای بین ماست!
 

AmorE

Meyo
ارسال‌ها
1,644
امتیاز
1,839
نام مرکز سمپاد
راهنمایی حلی 2- دبیرستان حلی 3
شهر
تهران
دانشگاه
دانشگاه تهران
اینستاگرام
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

دعوا چیه همه میگین؟!
اینا بحث و سواله.
بابا اصلا بحث چه جوری مدیر شدن رو ول کنید، دعوا (که نیست) رو ول کنید، یه سوال دیگه بپرسین.
اینجا من نمی خواستم به کسی توهین کنم و اگه این کارو کردم به نظر بعضیا، عذر خواهی می کنم.
تموم شد؟!
___________________________________________
 

fzgm

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
782
امتیاز
82
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1 تهران
شهر
تهران
مدال المپیاد
ریاضی،کامپیوتر(کوتاه)،ادبیات،شیمی(تنوع؟!)
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
علوم مهندسی
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

من یه جورایی میخوام حرف پردیس رو تایید کنم(گفتیم یه سر به سمپادیا بزنیم دیدیم همه ریختن این تاپیک!گفتم موضوع جالبی باید باشه که سمپادیان گرامی بهش جلب شدن!نمیدونستن دعوا و کتک کاری مجازی اینقدر برای سمپادیا میتونه جالب باشه!مخصوصا وقتی از اول خوندم!)

کاربران محترم شاکی!
اولا که من در مقام هیچ مدیری این سوالا رو جواب نمیدم و از یه دیدگاه خارجی دارم بررسی میکنم!شما هم اگه بدون طرف گیری این مطلب رو از اول تا آخر بخونید خنده که چه عرض کنم از این اتحاد پایدار بغضتون میگیره!
دوما من واقعا نمیتونم درک کنم که چرا شما اینقدر به مدیر شدن یکی دو نفر گیر سه پیچ دادید!البته که ما سمپادی هستیم و عاضق کند و کاو و پیدا کردن دلیل هر چیز!ولی واقعا از درک من خارجه که چرا تو چندین پست،تو چندین کامنت و اتفاقا توسط افراد به خصوصی به مسئله مدیر شدن اشاره شده!اونم نه همه مدیرا!مدیرای جدید!(ثابتی و علیایی)
من نمیدونم چرا این مطلب ثقیل اومده!اگه میگید نمیخواید مدیر شید پس چرا هر از گاهی پست های اینجاتون نوعی بوی حسادت (البته ببخشید!)میده!؟ حتی اگه فرض بگیریم که اینطوری نباشه،دلیل اینکه اینقدر کنجکاوید که بدونید چرا فلانی مدیر شده چیه!؟و اینکه احساس میکنید به شما ظلم شده و شایسته تر هم بودن برای مدیر شدن و ....!اگه واقعا پیش نهاد میکنید برای مدیران شایسته تر ایده من این هست که یه تاپیکی باز کنید و تو اون با دلیل مدیر شایسته تون رو کاندید کنید!اگه واقعا اینقدر دوست میدارید که مدیر ها رو شما انتخاب کنید!(البته من به آقای مطهری حق میدم که به عنوان یکی از اولین مدیران سایت(و وقتی که آقای بذرکار(همون طوری که خودشون گفتن) خیلی کاندید برای مدیریت پیشنهاد نمیدن) بتونن که مدیرای سایت رو بر حسب نیاز زمان تعیین کنن و کسی رو مدیر یا از مدیریت عزل کنن!و این امر رو با معیارهای در ذهن خودشون(که ذکر شده)انجام میدن!)حالا شما هی بفرمائید که پارتی بازی شده!من واقعا نمیدونم چرا دفعات قبل ما این مشکل و این موضوع رو نداشتیم!(الانم نمیگم که داشته باشیم و شروع کنید به دعوای کارهای قدیم!)و این دفعه بلاخص سر مدیر شدن خانم ثابتی اشرف و آقای علیایی این مشکل پیش اومده!
و بعدشم همون طوری که n نفر عرض کردن!بازم میگم که واقعا اینکه همه با هم متحد بشن و اینجا رو بهتر کنن بهتره یا اینکه با بغض و دعوا به مسئله رسیدگی بشه!؟واقعا به این موضوع فکر کنید!کاربران محترم سایت!مثلا قراره ما سمپادی باشیم!با فکر کار کنیم!نه با بغض و احساسات شخصی!

در آخر من یه مثالی بزنم!(درس به پایان رسید!شب خوش)مثلا برای خانم ثابتی اشرف ؛درسته که ایشون ممکنه تعداد پست هاشون خیلی زیاد نباشه!(و مثلا به پای تعداد پست های بعضی از کاربران نرسه)ولی دقت کنید!(و اگه حوصله شو دارید بشمارید!)که ایشون چندتا پست دارن که اسپم باشه!؟و آیا هر جای سایت ایشون برای ابراز وجود یه نظری گذاشن!؟نه!اتفاقا اگه به گزارش کارهای ایشون دقت بفرمائید جاهایی که رفتن اگرچه نوعی حالت کلی رو در بر میگیره ولی پست هاشون نه اسپم هست و نه خلاف قوانین و نه...و در ضمن موضوعات بسیار بسیار مفیدی رو باز کردن!

حالا اگه دوستان فکر میکنن شایسته ترن و واقعا دوست دارن که مدیریت این سایت رو بپذیرن با اعلام دلایل مناسب خودشون رو به آقای مطهری اعلام کنن!

به قول آقای نیوشا(دبیر هندسه ما و به قولی پدر هندسه ایران) : فکر کنید ، همیشه راه بهتری وجود دارد!

و شاید باید بیشتر فکر کنیم!همه!نه فقط کاربران و نه فقط مدیران!
 

سارا

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
205
امتیاز
8
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
دانشگاه
دانشگاه ارومیه
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

من متاسفم كه همه اشتباه ميفهمن من اصلا به مديريت دوستان و مخصوصا آرميتا ي عزيز كاري ندارم هركس لياقت يه كاري داره
اين دوستان هم لياقت مديريت دارن ولي خداييش خيلي بدرفتاري ميكنن كه دليلشومن نميدونم بعضا ميزنن به سيم اخرمديران محترم
كه اين ادم رو اذيت ميكنه نه من دوس دارم مدير بشم نه كسي منومديرميكنه!به مديريت كسي هم اعتراضي ندارم به همشون هم تبريك ميگم
اميدواردست ازسر ارميتاي بيچاره هم برداريد.
 

trustme

لنگر انداخته
ارسال‌ها
2,810
امتیاز
899
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
کاشان
سال فارغ التحصیلی
1387
دانشگاه
دانشگاه خواجه نصیر طوسی
رشته دانشگاه
مهندسی مکانیک
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

"خيلي بدرفتاري ميكنن كه دليلشومن نميدونم " شما پیغام خصوصی هایی رو که می فرستین چک کنین ببینین چقدر قید تحقیرآمیز و تعنه بی جا دارین!

اگه مسئله مدیریت رفع شد، به سوال دیگه ای بپردازیم!
 

fzgm

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
782
امتیاز
82
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1 تهران
شهر
تهران
مدال المپیاد
ریاضی،کامپیوتر(کوتاه)،ادبیات،شیمی(تنوع؟!)
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
علوم مهندسی
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

به نقل از مـ‌‍‌‌همّد بذرکار :
اگه مسئله مدیریت رفع شد، به سوال دیگه ای بپردازیم!

خیلی فکر خوبی میباشد!
 

sampadcity.com

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,373
امتیاز
119
شهر
قم
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

سوال من از مدیران کل:
انتهای سمپادیا به کجا ختم میشه؟؟؟
هدفتون از تاسیس این سایت چی بوده؟؟؟

(بچه ها - سوالاتم خوبه؟؟)
 

trustme

لنگر انداخته
ارسال‌ها
2,810
امتیاز
899
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
کاشان
سال فارغ التحصیلی
1387
دانشگاه
دانشگاه خواجه نصیر طوسی
رشته دانشگاه
مهندسی مکانیک
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

به نقل از علی ابراهیم پور :
سوال من از مدیران کل:
انتهای سمپادیا به کجا ختم میشه؟؟؟
هدفتون از تاسیس این سایت چی بوده؟؟؟

(بچه ها - سوالاتم خوبه؟؟)
قرار نیست این سایت مثه بقیه سایت ها ختم بشه! یعنی بنده که دوست ندارم که ختم بشه!
بنده هم که این سایت رو تاسیس نکردم ولی هدفم از عضویت و کار کردن و ... :
بنده چند سالی بود (از سال دوم تا بعد از کنکور) فکر می کردم چه خوب می شه بچه های مدرسه خودمون و اونور (فرزانگانیان!) با هم دعوا نداشته باشن و ... یه سایتی باشه که این بیاد اشکال اونو بگه، اون بیاد اشکال این رو بگه ... یه جای باشه که بشه گفت با اون پیشرفت کرد ..! همونطور که بعدا می تونین تجربه کنین کنکور تفکرات آدم رو عوض می کنه ... بعد از کنکور من بعد از چندبار تجدید نظر به این نتیجه رسیدم یه سایت بزنم همه بچه های سمپاد رو جمع و متحد کنم تا همه باهم همه کاری بکنن! قبل از اینکه شروع کنم به ساخت سایت، اینجا رو پیدا کردم که می شه گفت یک سال جلوتر از بنده بود! (از نظر محتوا و کاربر و ...!) با خودم حساب کردم لازم نیست انرژی بی خود بزارم تا به همین نقطه ای که الان وجود داره برسم ... اومدم توی سایت عضو شدم و شروع کردم پست زدن! دوستان یادشون میاد که میانگین پست های بنده چقدر در روز بود !! کم کم سایت رونق بیشتری گرفت و مارو خواستن برای مدیر داخلی بودن ... !
هدف از ادامه کار توی این سایت رسیدن به اون هدفیه که تابستون سال پیش داشتم !
 

Admin2

لنگر انداخته
عضو کادر مدیریت
مدیر کل
ارسال‌ها
7,596
امتیاز
37,032
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1389
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

از اون جائیکه که نمی خوام مباحث قبلی ادامه پیدا کنه جوابی نمیدم.

سمپادیا انتها نداره ... خوب یک سایته و فعالیت می کنه. فکر نمی کنم هیچ دلیلی برای به انتها رسیدنش وجود داشته باشه. حتی اگر روزی سمپاد و سمپادی وجود نداشته باشه فعالیت این سایت در قالب دیگری ادامه پیدا می کنه. حتی اگر من هم نباشم عده ی زیادی هستند که راه مارو ادامه بدن.

هدف این سایت در بدو تاسیس : جمع کردن سمپادی ها در یک سایت واحد و تقویت ارتباطات بین اون ها
 

sampadcity.com

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,373
امتیاز
119
شهر
قم
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

بذرکار جان،یه سوال داشتم: جوابی که توی پاسخ 53 این تاپیک بهت دادم کافی بود؟؟؟ قبولشون داری؟؟ مبهمیات برات روشن شد آقا؟ :) :D >:D<
به نقل از مـ‌‍‌‌همّد بذرکار :
* علی.ا ! فکر می کنم چون توی امضای اونایی که بی خود گیر دادن به مدیریت و حمالان اینجا عکس سمپادسیتی وجود داره، بعضی ها فکر می کنن این دعوای بین ماست!
دوستانی که عکس سمپاد سیتی رو توی امضاشون قرار میدن نسبت به ما لطف دارن،بزرگی میکنن.ولی مطمئن باشید دعوایی در کار نیست.
(مگه هست؟)
به نقل از فاطمه زهرا قرائی منش :
شما هم اگه بدون طرف گیری این مطلب رو از اول تا آخر بخونید خنده که چه عرض کنم از این اتحاد پایدار بغضتون میگیره!
اتحاد سمپادیا و سمپاد سیتی رو میگید؟؟؟
من یه توضیح دیگه ای در مورد انتخاب مدیران در سمپادیا بگم که بعضی ها روشن بشن.
ببینید،فرض کن شما میخوای یه مملکت درست کنی، اون افکاری که توی ذهنت هست رو توی جامعه پیاده کنی.
یه موقع هست که شما در نظرت هست که کسی مدیر داخلی بشه که فقط فعال باشه. یه موقع هست افکار دیگه ای داری.
مدیریت و انتخاب اون همون طور که مدیر کل محترم عرض نمودند، چهار شرط داره، قطعا شما کسی رو مدیر میکنید که با افکارتون باشه، نه کسی که به شما مخالفه و با فکراش نقیض فکر شماست،این یه چیز طبیعیه. حالا روشن شد؟ (;

منظورم از انتهای سمپادیا این بود که میخواین با این سایت به کجا برسین؟هدف تاسیس چی هست که مطهری جان جواب داد.
 

Pardis_P

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
106
امتیاز
24
نام مرکز سمپاد
دبیرستان فرزانگان تهران
شهر
تهران
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

من امیدوارم همانطور که خودتان می گویید دعوا نداشته باشید!
 

fzgm

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
782
امتیاز
82
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1 تهران
شهر
تهران
مدال المپیاد
ریاضی،کامپیوتر(کوتاه)،ادبیات،شیمی(تنوع؟!)
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
علوم مهندسی
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

به نقل از علی ابراهیم پور :
ب
(مگه هست؟)اتحاد سمپادیا و سمپاد سیتی رو میگید؟؟؟

خیر منظورم اتحاد بین بچه های سمپادی میباشد
 

sampadcity.com

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,373
امتیاز
119
شهر
قم
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

به نقل از علی.ا.پ :
بذرکار جان،یه سوال داشتم: جوابی که توی پاسخ 53 این تاپیک بهت دادم کافی بود؟؟؟ قبولشون داری؟؟ مبهمیات برات روشن شد آقا؟ :) :D >:D< دوستانی که عکس سمپاد سیتی رو توی امضاشون قرار میدن نسبت به ما لطف دارن،بزرگی میکنن.ولی مطمئن باشید دعوایی در کار نیست.
(مگه هست؟)اتحاد سمپادیا و سمپاد سیتی رو میگید؟؟؟
من یه توضیح دیگه ای در مورد انتخاب مدیران در سمپادیا بگم که بعضی ها روشن بشن.
ببینید،فرض کن شما میخوای یه مملکت درست کنی، اون افکاری که توی ذهنت هست رو توی جامعه پیاده کنی.
یه موقع هست که شما در نظرت هست که کسی مدیر داخلی بشه که فقط فعال باشه. یه موقع هست افکار دیگه ای داری.
مدیریت و انتخاب اون همون طور که مدیر کل محترم عرض نمودند، چهار شرط داره، قطعا شما کسی رو مدیر میکنید که با افکارتون باشه، نه کسی که به شما مخالفه و با فکراش نقیض فکر شماست،این یه چیز طبیعیه. حالا روشن شد؟ (;

منظورم از انتهای سمپادیا این بود که میخواین با این سایت به کجا برسین؟هدف تاسیس چی هست که مطهری جان جواب داد.
میشه جواب این پست من رو بدید؟
_____________________________________________________________________________________________
چرا لیست دوستان من به هم ریخته و تقریبا همشون حذف شدن؟
چرا قالب رو عوض نمیکنن؟خسته کننده نیست؟
 

Admin2

لنگر انداخته
عضو کادر مدیریت
مدیر کل
ارسال‌ها
7,596
امتیاز
37,032
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1389
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

لیست دوستان شما مال خودتونه. مدیران هم دسترسی ندارند !
چند تا قالب هست اگر وقت بشه قرار یکیشون رو بهینه سازی کنم. آخه برخی مشکلات دارند.
 

sampadcity.com

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,373
امتیاز
119
شهر
قم
پاسخ : هرچه خواهی از مدیران بپرس!

به نقل از محمد مطهری :
لیست دوستان شما مال خودتونه. مدیران هم دسترسی ندارند !
خوشگل من،من تا هفته ی پیش تقریبا همه ی اون کاربرایی رو که آنلاین میشدن همیشه،توی لیست دوستانم داشتم. و همه ی اونایی که پروفایلشون رو چک میکردم فوری توی دوستانم قرار می دادم ،ولی الان به غیر از چندتاشون ،بقیه حذف شدن.
 
بالا