- ارسالها
- 4,302
- امتیاز
- 39,849
- نام مرکز سمپاد
- شهید بهشتی
- شهر
- لنگرود
- سال فارغ التحصیلی
- 1397
- دانشگاه
- همچنان بهشتی
- رشته دانشگاه
- معماری
شما یادتون نمیاد،قدیما بعضی از مدارکو می ذاشتن روی تلویزیون. 




نه بابا تا سر صبح با یاهو چت میکردیم*__* یادش بخیرقدیما این ساعت همه خواب بودن
)))تو سایتنه بابا تا سر صبح با یاهو چت میکردیم*__* یادش بخیر
دیگه از قدیما خاطره خوب الکی نگین)))
الکی:/تو سایت





جدي؟شما یادتون نمیاد قدیما بچه های سمپادیا ، برنامه ی ایرانگردی میچیدن (:
مال سمپادیا قبل انقلاب بوده؟شما یادتون نمیاد قدیما بچه های سمپادیا ، برنامه ی ایرانگردی میچیدن (:

بله بله زمان شاه خدابیامرز برنامه جهانگردی حتی داشتن سمپادیا...مال سمپادیا قبل انقلاب بوده؟

ببین کی استوری منو پست کرده


