- ارسالها
- 512
- امتیاز
- 422
- نام مرکز سمپاد
- شهید سلطانی3کرج
- شهر
- کرج
- سال فارغ التحصیلی
- 1397
- دانشگاه
- politecnico di milano
- رشته دانشگاه
- statistical learning
پاسخ : اوّل دبیرستان
)
ولی من دارم برای المپیاد فیزیک می خونم(البته فعلا دارم از روزای آخر لذت می برم)
وقتی یکی تو المپیاد مرحله 1 قبول میشه تو عموما مدرسه و معلما هواشو دارن و کلا تو زمینه ی زمان مشکلی ایجاد نمیشه ولی چون من امسال میرم اول باید خودم به مدرسه ثابت کنم که المپیدایم و ...اونوقت این زمانی که برای درس مدرسه میذارم رو برای المپیاد میذارم
پ.ن:اونجوری که من میدونم سال اول و دوم اصلا مرحله 2 نداره چه برسه به مدال!!!چجوریاست؟
کامپیوتر و ریاضی بخاطر بحث ترکیبات که خیلی جامع هستش بهم مرتیط میشن(تازه کامپیوتر به فیزیک هم وصلهبه نقل از مُشک :ما ازش پرسیدیم گفت از دوم دبیرستان 6 ساعت میخوند
دوم نقره کامپ گرفت
سوم طلا ریاضی
این فراموش نشه
)ولی من دارم برای المپیاد فیزیک می خونم(البته فعلا دارم از روزای آخر لذت می برم)
وقتی یکی تو المپیاد مرحله 1 قبول میشه تو عموما مدرسه و معلما هواشو دارن و کلا تو زمینه ی زمان مشکلی ایجاد نمیشه ولی چون من امسال میرم اول باید خودم به مدرسه ثابت کنم که المپیدایم و ...اونوقت این زمانی که برای درس مدرسه میذارم رو برای المپیاد میذارم
پ.ن:اونجوری که من میدونم سال اول و دوم اصلا مرحله 2 نداره چه برسه به مدال!!!چجوریاست؟





شما خسیسای ریاضیصفت همه غذا هارو خوردید.اصن اگه برا عروسی دعوتتون کردیم 
فک کنم اصلا کتاب ندارن واسش 


پیشاپیش شروع مدرسه ها رو تسلیت می گم