- ارسالها
- 603
- امتیاز
- 12,664
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان
- شهر
- سمنان
- سال فارغ التحصیلی
- 1402
- دانشگاه
- علامه طباطبایی
- رشته دانشگاه
- روانشناسی
خب
اعتراف میکنم
کلاس پنجم ابتدایی(!) که بودم تو اینستا یه فن پیج داشتم برا پسر یکی از خواننده ها (بابک جهانبخش)!!
مسخره تر از اینکه ده سال تهش ۱۱ سال بیشتر نداشتم این بود که دو هزار تا هم فالوور داشتم !!
صبح پامیشدم به عکس و یه چالش با تبلت داغونم درست میکردم
شب میدیدم عکسه تو کل فن پیچای بابک جهانبخش پخش شده
هر چی میذاشتم یه روز نشده ۴۰۰_۵۰۰ تا لایک می خورد
از اینا هم بدتر این بود که کلی آدم فکر میکردن من بابکم و هی بهم دایرکت می دادن و تو کلی گروه مختلف ادم میکردن
بعد چند ماه پیجمو پاک کردم و جالب اینه هیچکس تو خونه نفهمید و هنوزم نمیدونه که من از کلاس چهارم دبستان!!! تا الان کلی پیچ داشتم و همه رو یواشکییی و کاملا سکرت انجام دادم
بعد از اون موقع کلی فکر کردم و واقعا فهمیدم که
اینستا واقعا پر از بچه های پنجم ابتدایی مثل منه که از روی بچه بازی و فکرای ناخواسته مضخرفشون همه جا رو پر کردن
همین شاخایی که انقدر سوژه جک ها شدن
همین کسایی که هی بهشون لقب میدن گودزیلا های دهشتادی و دهه نودی
اعتراف میکنم منم یه زمانی از اونا بودم
و این که دو هزار نفر آدم پیرو افکار و کارای منه بچه پنجم ابتدایی بودن
الان شدیدد منوو وادار میکنه که واقعا زندگی مو فکرمو و احساسمو و ... مشغول این فضای مجازیه ... نکنم و هیچ کدومو باور نکنم
فکر کنم ۴-۳ سالی گذشته و وقتی الان میبینم تازه بچه های مدسه و دوستام اینستا نصب میکنن و چجور خودشون رو درگیر این چیزا که معلوم نیست چه کسایی و از روی چه هدف یا شایدم عقده هایی ساخته شده کردن واقعا ناخواسته ولی از ته ته دلم یه پوزخند روی لبم میاد
اعتراف میکنم
کلاس پنجم ابتدایی(!) که بودم تو اینستا یه فن پیج داشتم برا پسر یکی از خواننده ها (بابک جهانبخش)!!
مسخره تر از اینکه ده سال تهش ۱۱ سال بیشتر نداشتم این بود که دو هزار تا هم فالوور داشتم !!
صبح پامیشدم به عکس و یه چالش با تبلت داغونم درست میکردم
شب میدیدم عکسه تو کل فن پیچای بابک جهانبخش پخش شده
هر چی میذاشتم یه روز نشده ۴۰۰_۵۰۰ تا لایک می خورد
از اینا هم بدتر این بود که کلی آدم فکر میکردن من بابکم و هی بهم دایرکت می دادن و تو کلی گروه مختلف ادم میکردن
بعد چند ماه پیجمو پاک کردم و جالب اینه هیچکس تو خونه نفهمید و هنوزم نمیدونه که من از کلاس چهارم دبستان!!! تا الان کلی پیچ داشتم و همه رو یواشکییی و کاملا سکرت انجام دادم
بعد از اون موقع کلی فکر کردم و واقعا فهمیدم که
اینستا واقعا پر از بچه های پنجم ابتدایی مثل منه که از روی بچه بازی و فکرای ناخواسته مضخرفشون همه جا رو پر کردن
همین شاخایی که انقدر سوژه جک ها شدن
همین کسایی که هی بهشون لقب میدن گودزیلا های دهشتادی و دهه نودی
اعتراف میکنم منم یه زمانی از اونا بودم
و این که دو هزار نفر آدم پیرو افکار و کارای منه بچه پنجم ابتدایی بودن
الان شدیدد منوو وادار میکنه که واقعا زندگی مو فکرمو و احساسمو و ... مشغول این فضای مجازیه ... نکنم و هیچ کدومو باور نکنم
فکر کنم ۴-۳ سالی گذشته و وقتی الان میبینم تازه بچه های مدسه و دوستام اینستا نصب میکنن و چجور خودشون رو درگیر این چیزا که معلوم نیست چه کسایی و از روی چه هدف یا شایدم عقده هایی ساخته شده کردن واقعا ناخواسته ولی از ته ته دلم یه پوزخند روی لبم میاد
آخرین ویرایش:
















