پاسخ : اعترافگاه !
در تایید پست دو تا بالایی: فکر می کردم فقط من این جوریم که هنوز گاهی مهر می خورم!(نخندین خیلی هم خاکش خوش مزه اس!)
اعتراف می کنم یه بار جای کشک توی آش رشته شربت مسهله پدر رو ریختم(خو چی کار کنم رنگا و جعبه هاشون شبیه بود!) همه تا چند روز بعد نابود بودیم!