- ارسالها
- 601
- امتیاز
- 4,672
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگانــــ یکـــــ
- شهر
- کرمان
- سال فارغ التحصیلی
- 1394
پاسخ : اعترافگاه !
خوب حالا که بحث کهربا شد، اعتراف میکنم که به قدری من این اسم لعنتی رو دوست دارم که حتی چندین بار فکر هک کردن اکانت آقای کهربا به ذهنم اومد، که بتونم این رو بزارم اسم اکانت خودم
اما از اونجایی که من خیـــــلی آدم خوبیم
، بعدش پیش خودم گفتم مثلا من میذارم کهـ ـربا ولی باز هم با خودم جنگیدم که اسم دزدی نکنم
[nb] همون بانگ دزدی بسه
[/nb]
ریشه ی علاقه ی من هم،این شعر بانو گوگوشه که میفرمایند:
شعر من رنگ چشاته
رنگ پاک بی ریایی
بهترین رنگی که دیدم
رنگ زرد کــهــربــایی
خوب حالا که بحث کهربا شد، اعتراف میکنم که به قدری من این اسم لعنتی رو دوست دارم که حتی چندین بار فکر هک کردن اکانت آقای کهربا به ذهنم اومد، که بتونم این رو بزارم اسم اکانت خودم
اما از اونجایی که من خیـــــلی آدم خوبیم
، بعدش پیش خودم گفتم مثلا من میذارم کهـ ـربا ولی باز هم با خودم جنگیدم که اسم دزدی نکنم
[nb] همون بانگ دزدی بسه
[/nb]ریشه ی علاقه ی من هم،این شعر بانو گوگوشه که میفرمایند:
شعر من رنگ چشاته
رنگ پاک بی ریایی
بهترین رنگی که دیدم
رنگ زرد کــهــربــایی


اگرم گرفته کچل شه 








